Hoi allemaal! Ik zit een beetje in onzekerheid, en ik dacht vraag of jullie hier misschien ervaring mee hebben. Ik heb al 2 dagen last van pijnlijke borsten, en een soort trekkerig gevoel in mijn buik/baarmoeder, een soort spierpijn. En ook een soort spierpijn in mijn onderrug. Dit is onze eerste ronde dat we proberen, dus ik weet nu niet of het van het ontpillen komt of dat het een eventuele zwangerschap zou kunnen zijn. Want ik heb namelijk vanochtend een test gedaan en die was negatief Herkennen jullie dit? Liefs,
Ik heb hetzelfde... Ook een negatieve test... Maar wie weet komende dagen en anders snel ongi en dan op naar de volgende ronde!
Hey, herkenbaar. Heb dit tot nu toe nog iedere maand. Ik zie het als ontpilverschijnselen. Maar wie weet toch zwanger? Het stoppen met de pil kan zoveel (onbekende) klachten geven, kwestie van je lichaam leren kennen. Toch suc6 en duimze
maar als ik je banner zie dan zit je nog middenin je eerste ronde.. een test kan dan nooit positief zijn Ik denk ook dat je aan het ontpillen bent. Dat schijnt qua verschijnselen enorm te lijken op een zwangerschap
Toch fijn dat het wel herkenbaar is, Ik begin altijd zo aan mezelf te twijfelen. En tsja omdat de klachten toch zoveel op zwangerschapskwaaltjes lijken krijg je toch stiekem hoop! Maarja dan maar wachten op de O en dan op naar de volgende ronde!
1e maand zonder pil? je (aankomende) menstruatie kan ook zo voelen, is toch weer anders dan met de pil, wat ander soort klachten.. maar ja, wie weet
Tsja, ik weet dat het wel een heel kleine kans heeft dat je in de 1e ronde na de pil zwanger bent i.v.m baarmoederslijmvlies enz. Maarja voor de zekerheid toch een test gedaan, omdat ik ook geen idee heb hoe mijn menstruatie gaat verlopen. Maar bedankt voor de reactie's! Dan kan ik in ieder geval voor volgende maand ook rekening houden met dit soort klachten!
Hoi Leentje, Ik ben nu bezig in m'n 4e ronde nadat ik gestopt ben met de pil. Pas in deze ronde heb ik weinig last van de ontpillingsverschijnselen zoals pijnlijke borsten en zeurende pijn in onderbuik. De vorige maanden had ik ook iedere keer de hoop dat het raak zou zijn omdat ik steeds van alles voelde. Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar er kunnen dus wel een paar maanden overheen gaan dat je 'ontpilt' bent. Je lichaam kan je soms heel erg voor de gek houden. Ik hoop natuurlijk dat het gauw raak is voor jou!
Hihi dat je lichaam je raar voor de gek kan houden heb ik nu wel gemerkt ja Maar wel fijn die reacties! Dan kan ik er in ieder geval vanuit gaan dat ik deze verschijnselen tegen kan komen en niet gelijk weer helemaal flip en naar de winkel ren voor testjes
Toen ik dit topic opende had ik al steeds gevoelige borsten, maar nu is het zo erg dat het al bijna pijn doet als je er naar kijkt Mijn tepelhoven zijn ook opeens veel groter als normaal en heb ik allemaal pukkeltjes/witte puntjes erop zitten. Hoort dit ook bij het ontpillen? want dat vond ik wel heel vreemd!
Het kan allemaal bij ontpillen horen. Wanneer ben je precies gestopt met de pil? Even zien...hoe verliep mijn 1e ronde ook al weer (even als voorbeeldje).... Dag 9 had ik licht bloedverlies bij het plassen Dag 19: Wederom een heel klein beetje bloedverlies Dag 25: Echt ranzig veel slijm met oud bloed verlies Dag 33: Pijnlijke tepels Dag 34-36: Krampen Dag 42-43: Hele zware krampen (nooit zo veel last van gehad tijdens mijn menstruaties) Dag 44: Eindelijk ongesteld. Kon aan mijn lijf dus echt merken dat ze goed bezig was zich aan te passen aan de veranderde situatie. Vanaf de 2e ronde verliep het wat gemoedelijker trouwens. Maar zeker de 1e ronde kan echt heel raar lopen. En ja, ook lichamelijke veranderingen kunnen daarbij horen. Maarrrr....wie weet. Het stomme is dat het ook erg lijkt op zwangerschapsverschijnselen...het kan dus wel! Succes met zwanger worden! Kweenie
Hallo Ik ben nu 3 weken gestopt met de pil en ik heb ook allemaal van die kwaaltjes. Pijnlijke onderrug, gevoelige tepels, misselijkheid, pijnlijke onderbuik. Ik wist niet dat je zo'n last van het ontpillen kon hebben Iedereen succes met zwanger worden !!