Bruinverlies, loopt dit fout?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilie, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Hoi dames, vanmorgen bij het vegen wat bruin en nu ook een klein streepje in m'n onderbroek.. :( Heb altijd gehoord dat het oké is zolang het geen helderrood bloed is, maar ben toch wat bezorgd! Moet ik me zorgen maken? Over 2 weken pas eerste afspraak bij gyn.

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Heb ik ook gehad bij 6 weken. Dit duurde ongeveer een week. In. In mijn geval betekende het gelukkig niets, hoop voor je dat dat bij jou ook zo is:)

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik zou me geen zorgen maken zolang je er geen krampen bij hebt.
    Mocht je je toch veel zorgen maken, bel de vk om eerder een controle te krijgen.

Ik had de eerste 12 weken regelmatig bloedverlies en hebben ze voor de intake al 2 echo's gemaakt om het in de gaten te houden en ondanks zelfs helderrood bloed toch nog alles in orde.

Dus ik zou zeggen, probeer je geen zorgen te maken, lukt het niet en is de afspraak nog te ver weg, bellen.

Groetjes en sterkte.,
    Krissa

4. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Hier ook de eerste 7 wkn gehad. Zolang t bruin is en je hebt geen overdreven krampen is er niets aan de hand. Maar t is nooit fijn om t te zien he.

5. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Nee hoor, hoeft niet.

Ik heb zelf ook bruinverlies gehad. Zelfs een keertje helderrood bloedverlies, véél meer dan een paar druppeltjes en het resultaat ligt op dit moment heerlijk in zijn bedje te slapen.;)

Ik heb eerder een miskraam gehad, maar dat begon met rood verlies en erge krampen. Leek totaal niet op mijn laatste zwangerschap.

Het kan voor ieder anders zijn, maar dit is nog geen reden tot echte paniek. Je kan natuurlijk je vk of gyn bellen,maar ik denk dat je nu nog niet veel ziet van je kindje en de afloop valt helemaal niet te zien.

Blijf positief en probeer even afleiding te zoeken. Stress is sowieso niet goed voor je kindje.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Hoi Bilie,

Het hoeft niks te betekenen, ik hoop voor je dat het zo is. Bij mij was het vorige zwangerschap een teken dat het mis ging, deze zwangerschap ook 1 dag gehad maar omdat het daar bij is gebleven maak ik me verder geen zorgen. Zorgen maken heeft geen zin, probeer in ieder geval te blijven genieten van je zwangerschap!

Liefs,
    Dyson

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoeft idd niets te betekenen, had het zelf ook. alles was goed gelukkig.
    wacht het maar even af, hoe moeilijk het ook is.

8. Estrella55

12 jun 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Zenuwslopend vind ik het.
    Het is nog heel pril, dus ik vrees dat het niet goed zal gaan....
    Het gaat tot nu toe ook raar. Ik dacht dat ik ongesteld werd, maar dat was zo weinig en m'n temperatuur ging niet omlaag zoals normaal. Dus heb ik afgelopen vrijdag toch een zwangerschapstest gedaan. Positief en gisteren weer positief getest. Maar ondertussen dus ook al een week bruin/roze/rood verlies. Niet veel, merk het vrijwel alleen met afvegen, en ook geen buikpijn of kramp.
    Laten we duimen dat het bij ons beiden goed gaat!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoeft inderdaad niet.
    Ik heb veel bloedverlies gehad met 12 en 14 weken,ik was kapot van verdriet en zenuwen!!
    Gelukkig alles goed met de kleine man.

Zolang je geen helderrood en krampen hebt zou ik hoop houden!
    Sterkte en succes!

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bij mn laatste zwangerschap heb ik ongeveer de gehele zwangerschap of rood of bruin bloedverlies gehad.

Vaak is het een adertje die is gesprongen en dus oud bloed.
    Knuf
    Sterkte met je onzekerheid want die begrijp ik heel goed

11. Estrella55

12 jun 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, corina, de hele zwangerschap! Hoe was dat, wanneer kreeg je er zelf vertrouwen in?

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Hoe gaat het nu Bilie?

Deel Deze Pagina