Mischien een leuke tip voor de zwangere en partners. Volgende maand is het Pasen , misschien leuk om je buik om te toveren tot een paas-ei. Creaties bezig zijn met verf of smink.. Week nummer erop en versieren. Leuk voor jezelf, partner, kinderen en de foto Suc6 !!
hey tanja, idd n heel leuk idd,en vooral als je al kids hebt creatieve bezigheid,en dan n leuke foto! groetjes krulliewullie
Wat dachten jullie blonde dames van schmink haha wat op t gezicht kan, kan ook op je buik. Maar goed als je geen schmink hebt dan kan t idd met vingerverf. Dat word wel snel hard en gaat dus jeuken. dus dan moeten jullie je paasei wel goed insmeren van te voren have fun
hihih leuk idee en idd gewoon met schmink kan het ook, wat ze met de carneval doen ik wild ie buiken wel zien uuhh beodle paaseitjes!
Jammerrrrrr hier nog geen zwanger buikje... Volgend jaar de frummel maar tot paasei omtoveren...hihihihihihi Ownee...kerst is dan dichterbij
Ik was hoogzwanger met het WK voetbal vorig jaar en heb toen een voetbal van mijn buik gemaakt en erop gezet 'WK 2006'. Was ook erg leuk. Grappig was trouwens toen wel dat ik van alle mannen in mijn omgeving het meeste wist van dat WK. Ik was toen met verlof en had niks beters te doen dus ging ik lekker alles volgen. Dus ze vroegen aan MIJ wie er wanneer moest spelen enzo. En dat terwijl ik helemaal geen voetbalfan ben!
Het kan ook met krijt dat vochtig is, krijg je ook leuke effecten van. Ik spreek uit ervaring hihi, heb mijn zusje vroeger toen ik klein was weleens ondergekalkt met dat spul
GGGGRRRRRRRRR...ben trouwens wel benieuwd hoe die tekening er dan na de zwangerschap uit ziet...hmmmm....