Bruinverlies, maak me erg zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sann, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb hetzelfde gehad rond ca 6/7 weken (bloed en stolsels) en begrijp je angst, verdriet en onzekerheid. Het is heel moeilijk, maar ga in eerste instantie niet teveel tobben. Een goed teken lijkt het niet, maar mijn moeder bijvoorbeeld, had de eerste 5 maanden nog een maandelijkse bloeding én ze kreeg een gezond kind.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ook niet dat je de moed opgeeft. Kijk naar mijn banner, ik ben 21 weken! En vannacht had ik - door het persen bij ernstige obstipatie - vrij veel helderrood bloed aan het papier. Zolang je maandverband nog niet volloopt: houd moed. Maar bereid je ook voor op slecht nieuws. Het heeft mij uiteindelijk geholpen er met veel mensen over te praten.

Sterkte!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik kan er eigenlijk met niemand over praten. Niemand weet het en mn man zit in het buitenland en kan alleen af en toe even bellen.
    je verhaal klinkt wel bemoedigend.
    Ik ben nu maar begonnen met in een teiltje te plassen zodat ik kan zien wat daar in zit en daar zat helaas ook aardig wat rooiige kleur in. Mn verband blijft nog wel steeds schoon.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pffff sann,

Ik duim voor je!

4. hey sann,
    wat erg joh dat je nu zo in onzekerheid zit!
    ik hoop voor je dat het gewoon oud bloed is! ook balen dat je net in t weekend zit en dat je mannetje in t buitenland zit!

sterkte en maak je niet teveel zorgen...hopelijk valt t mee!~

liefs marieke

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hoi Sann,

ik wil je veel sterkte wensen. ik hoop echt dat het minder wordt en dat het iets onschuldigs is. Meid heeel veeel sterkte !

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik word een beetje simpel van dat leven tussen hoop en vrees. Ik heb last van mn buik, maar dat kan ook van de spanning komen. De hele dag is het toch best veel vergeleken met gisteren en eergisteren. Nou ging ik net naar de wc en is het ineens weer veel minder. snap er echt niks van.
    De arts van de huisartsenpost zei dus maandag bellen voor dezelfde dag een echo, maar als ik hier zo s lees is er niemand die gelijk voor een echo mag komen. Bij iedereen zeggen ze afwachten. Ik geloof dat ik werkelijk gek word als ik nog langer moet afwachten. Ben op van de zenuwen af en toe. Ook momenten wel rustig hoor, maar toch best gespannen.

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    En Sann,
    Hoe is het vandaag? Morgen gelijk aandringen op een echo hoor. dan maakt de vk die wel! Niet laten afwachten maar echt eisen dat je die wil. Ook gelijk ivm termijn bepaling, en anders de ha laten bellen. Ik kon vorig jaar ook dezelfde dag nog terecht. Heb je toch nog geen krampen?
    Veel sterkte meis!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nee, ik heb geen buikpijn. Gisteren wel, maar toen was iik ook heel erg gespannen. nu ben ik rustiger er onder en is de buikpijn weg dus denk dat dat puur stress was.
    Ik denk dat ik moregen maar eerst de huisarts bel voor dezelfde dag een echo. De verloskundige kent me helemaal niet en de huisarts wle,m dus denk dat dat beter is.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Net vrij veel rood bloed verloren. Ik probeer nog te hopen dat het stopt, maar het was wel erg veel....

10. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    sorry, maar klinkt toch nu echt als een miskraam.......

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    net weer naar de wc en nu was het weer bijna niks. Lichter rood en heel weinig. snap er geen hout meer van.

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    heb je nog een test in huis?
    misschien zal je kunnen testen?
    je hebt natuurlijk vrij vroeg posi getest misschien als je niet getest had dan had je dit als ongesteld gezien?
    kwee nie hoor maar wens je het allerbeste toe en dat alles goed is.
    LIEK.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja, dan had ik dit in eerste instantie wel als ongi gezien, maar toch geweten dat het niet klopte, want ben nooit op deze manier ongi. het barst altijd compleet los en loop helemaa leeg.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    testen heeft toch geen nut nog, want ook als het ene miskraam is blijft die hcg nog een poosje in je lijf.

15. is t echt rood? helderrood? of is t meer donkerbruin...maar aangezien dat je al zoveel dagen bloed verliest ben ik er ook bang voor :(

sterkte!

liefs marieke

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Aha, ik vind het wel balen voor je hoor. :( :( :(
    het je kan evt testen om te kijken of de test nog vol posi is.
    liek.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tjsa, als het er nog zit zou de test positever moeten zijn nog dan woensdag neem ik aan. Maar ben ook weer bang dat als dat zo is dat ik mezelf weer valse hoop geef.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    kan mij voorstellen meid, ik denk als je hcg toegenomen is dat je test veel meer posi moet zijn dan de eerste die was nog vrij licht toch?
    maar ik snap je gevoel hoor, wil je absoluut niets op gaan dringen.

liek.

19. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Sann,

Wat een onzekerheid hè? Het sloopt je gewoon.

Vorig jaar heb ik ook 3x een miskraam gehad, (ben nu 17 weken zwanger) en kon ik aan mijn testen zien dat het toch echt een miskraam was.
    Ze waren al lichter dan de 1e keer dat ik testte en al heel snel weer negatief.
    Het is volgens mij een fabeltje dat het HCG nog lang in je lijf blijft zitten, dat is alleen maar als je al wat verder in de zwangerschap bent.

Dus je zou het kunnen proberen, want ik kan me voorstellen dat je nu toch al vreselijk onzeker bent.

Ik wens je veel sterkte!

Liefs,
    Chantal.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dan zou ik morgen echt met ochtendurine moeten testen om een goed vergelijk te hebben, want vorige week heb ik ook met ochtendurine getest. zal morgen wel ff zien.
    Nu op het moment helemaal niet lekker, misselijk en duizelig.

Deel Deze Pagina