Ik denk dat het nu echt niet goed meer gaat komen. Ik verlies nu bij het plassen echt helderrood bloed. Mn verband blijft wel nog steeds schoon, maar ben bang dat dat een kwestie van tijd is. Ik had vanmiddag ook buikkrampen maar die zijn nu weer weg. Ik plas telkens in een teiltje omdat ik het vruchtje wil zien en ben nog niks aan stolsels verloren dus dat zit er nog steeds.
Nog steedds hetzelfde. Ik blijf bloed verliezen, maar geen stolsels. wou dat het nu maar gewoon op gang kwam, want dit is niks. Zo blijf ik toch nog valse hoop houden. Ik ga morgen in ieder geval de huisarts even bellen.
Meis, suc6 bij de huisarts vandaag! Enne als jij nog een echo wilt voor je eigen zekerheid moet je gewoon op je strepen blijven staan hoor! Wil je geen valse hoop geven maar ik heb rond 7/8 weken ook een hele week verlies gehad. Was niet helder rood maar ben wel wat stolsel verloren. Hoop dat alles goed komt meis, enne hou me op de hoogte als je wil.... Dikke knuf en heel veel sterkte!
vanmorgen de huisarts gebeld. Me in eerste instantie door de assistente laten afpoeieren om met tel. spreekuur terug te bellen. Daarna besloot ik dus even een testje te gaan doen in de overtuiging dat die negatief of een stuk vager zou zijn. Nou, niet dus, de streep is een heel stuk vetter dan vorige week woensdag. Ik heb gelijk weer gebeld en mag nu om kwart over 9 komen. Die test gaf me wel weer wat hoop, maar moet wel zeggen dat ik behoorlijk heftig vloei op het moment dus ben bang dat het alsnog mis gaat.
Ha lieve Sann, Zie nu pas al je berichtjes en vind het echt zwaar *(&^& voor je! Ik hoop dat de huisarts zo positieve berichten heeft en indien niet dan wens ik je echt heel veel sterkte. Misschien dan toch goed om een vriendin/moeder/oid te bellen zodat je je verhaal kwijt kan? Of natuurlijk hier! Ik moet zo naar mn werk (en werk op een school met enkel openbare compu's dus ben daar niet 'online') maar ik ga voor je duimen meid. Heel heel veel sterkte en veel liefs + digiknufs!
De huisarts heeft zelf niks onderzocht. Hij besloot me gelijk door te sturen voor een echo. Om 10 voor 11 moet ik in het ziekenhuis zijn.Sta stijf van de spanning. Hoop toch weer stiekem een beetje, maar ben aan de andere kant bang om te hopen want verlies toch best redelijk veel bloed. Nou ja, de ech zal hopelijk duidelijkheid geven als ik inderdaad verder ben dan ik denk. anders zien ze denk ik niks als het pas 4,5 week is.
Tuurlijk. Voor jullie en voor mezelf. dit is een beetje mn uitlaatklep geworden waar ik al mn zorgen kwijt kan.
Fijn dat de huisarts je doorstuurt voor een echo. Hopelijk maakt de echo in ieder geval een einde aan je onzekerheid. Het lijkt me zo vreselijk niet te weten waar je aan toe bent. Ik duim natuurlijk mee voor een positief bericht. Heel veel sterkte Sann.
Hoop dat je straks goed nieuws krijgt bij de echo, die toegenomen positest moet dan toch niet voorn niets zijn lijkt mij? hoor dat meer vrouwen veelvuldig vloeien. tot straks. Liek.
Heb de echo gehad. Er was een vruchtzakje te zien. Aan het formaat te zien zo rond de 6 weken. Ben dus toch verder dan ik dacht. Moet dus de vorige periode al zwanger geworden zijn denk ik. Het vruchtje kon ze nog niet zien. Ze gaf me gezien de hoeveelheid bloedverlies weinig hoop dat het zal blijven zitten. Als het toch stopt met bloeden moet ik 19 april terug voor een nieuwe echo. Verwacht niet dat ik het ga halen, verlies nu ook best veelbloed. Blijf alles opvangen, want ze gaf aan dat ik het duidelijk moet kunnen zien als ik het vruchtje/vruchtzakje verlies. Pfff, weet nu dus nog niks en heb minder hoop. Het was wel vreemd om te zien dat er echt iets zat. Maakt het nog pijnlijker om er straks afscheid van te moeten nemen. Ik ben dus gewoon in februari al zwanger geworden. Dan zat mijn gevoel toen dus toch goed, heb alleen veels te vroeg getest toen. maarja, dat maakt allemaal niet meer uit nu. Het gaat denk ik toch mis. Na die echo wat meer bloed en ook buikpijn.
Balen meid. Heb je een inwendige echo gehad? Dat kan volgens mij ook het extra bloedverlies en pijn verfoorzaken. Ik hoop voor je dat het goed komt en anders wil ik je in ieder geval veel sterkte wensen.
He wat vervelend. Vreemd genoeg was het bij mij, na een positieve echo ook ineens weer even wat minder. Daarna kwam het rond 8 weken weer even heftig terug en pas bij ca. 13 weken en een nieuwe echo durfde ik te geloven dat ik zwanger was én bleef. Helaas blijft voor jou de onzekerheid. Probeer iets leuks te doen met een vriendin die je in vertrouwen kan nemen. Je zei dat je er met niemand over kon praten omdat niemand het weet. Is dat een bewuste keuze, of hebben jullie het gewoon nog niet verteld? Ik heb het juist vroeg verteld, zodat ik in een dergelijke situatie steun zou kunnen krijgen. Bij mij was dat dus ook nodig, al bleek dat het uiteindelijk dus goed uitpakte. Familie en vrienden vinden dit niet raar, maar zijn juist blij dat ze iets kunnen betekenen. Tenminste, dat was bij mij zo. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer bij je vriend terecht kunt. Ik denk aan je, ook op de 19e.