Bruinverlies, maak me erg zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sann, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    We waren van plan om het pas rond 10 a 12 weken te gaan vertellen omdat het al een keer met een week of 8 is mis gegaan. Nu twijfel ik wel een beetje of ik wel of niet iemand zal vertellen.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou toch kijken of je iemand in vertrouwen kan nemen hoor San. Dan kun jij je verhaal kwijt en kan die persoon misschien ook mee naar de echo als dat mogelijk is.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Natuurlijk moet je dit met je man beslissen, maar ons heeft het goed gedaan om er wel over te kunnen praten. Je voelt je wat raar én naar om mensen teleur te moeten stellen, maar jij kunt er niets aan doen. En als het toch meevalt, dan hebben jullie samen gewoon een moeilijke tijd doorgemaakt. Iedereen snapt het dan ook goed als je later nog eens met zorgen zit.

Veel wijsheid toegewenst! Liefs Juud

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    als het er over een week nog zit en het bloeden is gestopt dan schuiven ze die echo maar naar voren hoor zodat mijn er bij kan zijn. die is er tot en met de 16de. ga echt niet nog een keer alleen.

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat zullen ze toch wel doen? Ik kon altijd z.s.m. terecht, want ze wilden de onzekerheid snel wegnemen en begrepen de ernst voor ons.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pff ik had gehoopt op wat meer duidelijkheid voor je...
    Heel veel sterkte meid!

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    inderdaad wat een onzekerheid, sterkte

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tja tis inderdaad erg akelig die onzekerheid. Heb mezelf nu ook weer aangepraat dat ik misschien wel hoor bij dat percentage vrouwen wat gewoon ongi wordt terwijl ze zwanger zijn. ik ben tenslotte al verder als ik dacht en dus al een keer ongi tijdens mn zwangerschap geweest. Probeer aan de andere kant mezlef in te prenten dat dit waarschijnlijk valse hoop is.
    Maar goed, ik zal dus weer af moeten wachten.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meis,

Nog geen echt antwoord dus en ik hoop zo voor je dat het toch goed gaat! Ik vind het vervelend voor je dat je dit zonder je lief moet doormaken. Misschien toch een goed idee om iemand in vertrouwen te nemen?

Ik wens je heel veel sterkte en liefs en ik hoop met je mee!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dankje Salapio. laten we hopen dat het helpt al verwacht ik er niet veel van.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik vloei vandaag heviger dan gisteren, maar nog steeds geen stolsels, geen vruchtje. Word gek van dat wachten.

12. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Jeetje Sann, ik lees net je verhaal.

Ik blijf voor je hopen en duimen dat alles goed komt en blijft!

Liefs Mausje

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hai Sann.

Wat een onzekerheid.
    Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en zal voor je duimen.
    Mss een goed idee van salapio om iemand in vertrouwen te nemen.
    Een goede vriendin of zo. Het is niet goed om hier alleen de hele dag over te piekeren.
    En mocht het dan toch mis gaan dan heb je iemand die je kan steunen en er voor je is op dat moment.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vreselijk Sann die onzekerheid.

*knuf*

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi Sann,

Heb je al besloten of je het iemand gaat vertellen? En natuurlijk ben je je van alles aan het aanpraten. Je bent gewoon op zoek naar antwoorden. Heb je je man al gesproken hierover?

Ik leef erg met je mee. Ik blijf voor je duimen.

Juud

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb het nog niet aan iemand verteld. Ik krijg het mn strot maar niet uit. Mn man spreek ik gelukkig wel 1 a 2 keer per dag. als ie de kans heeft belt ie.
    Verder nog weinig veranderingen. ik vloei redelijk heftig vandaag, maar nog steeds geen stolsels te bekennen. Ik hoop wel dat het nu toch wel s een keer minder gaat worden.

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wat fijn dat je man je elke dag belt, Sann. Wanneer komt hij weer thuis?

Ik hoop echt voor je, dat je idd één van die mensen bent die gewoon ongesteld worden tijdens hun zwangerschap. Hoe lang vloei je nu al? En hoe was dat bij je vorige menstruatie?

Ik blijf duimen voor je. Ik hoop echt dat het gewoon goed komt.

Veel sterkte in ieder geval.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik vloei nu vanaf donderdag. tenminste, toen kwam er nog niks uit, zat het alleen van binnen. Echt er uit komen doet het sinds vrijdag. Mijn vorige menstruatie begon op donderdag/vrijdag en duurde tot dinsdag/woensdag ongeveer. Dit lijkt langer te duren, want ik vloei nog volop :cry:

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meis, hou dit topic nog steeds in de gate hoor en leef heel erg met je mee!
    Hoop dat het allemaal mee mag vallen zo!
    Mag ik vragen waar je hubbie is? Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken zonder m'n hubbie in de buurt waar ik op terug kon vallen! Heb bewondering voor je!
    Hoe dan ook, heel veel sterkte nog en ik blijf mee lezen hoor!

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi sann ik zit ook nog steeds in een zelfde situatie. omdat ik veel bruin slijm verloor mocht ik een echo op 5 weken. ik verlies nu al 8 dagen bruin spul. het komt er niet uit dus geen maandverband ofzo nodig, alleen bij het afvegen. soms is het meer soms is er niks.

bij mij zei de gyn in het ziekenhuis dat het bij vrouwen met bloedverlies toch goed kan gaan. Bij 50% van de vrouwen gaat de zwangercshpa toch goed.

Mijn man zat ook in het buitenland ik moest de echo ook alleen doen. ik huilde elke dag omdat ik bangw as om een miskraam te krijgen, en zeker om hem alleen te moeten krijgen.

je kunt me altijd PM'men als je er over wilt praten.

Deel Deze Pagina