Sann ben ook erg benieuwd oe het met je gaat. Ik hoop zo dat het goed gaat met jou en je kleintje! liefs ...
Watlief dames, dat julie zo aan me denken. Er is hier nog niet veel veranderd. Nog sdteeds flink bloedverlies zonder stolsels. Het houdt mar niet op. Mijn man is gelukkig gisteren thuis gekomen, dus hoef het niet meer alleen te doorstaan. Als dinsdag het bloedverlies nog steeds niet weg is moet ik terug naar de huisarts. Hoop toch dat het dan inmiddels over is hoor. Heb al met al dus nog steeds een klein beetje hoop, al wordt het wel elke dag ene beetje wankeler.
Veel sterkte! Hopelijk is het toch positief nieuws dat je dinsdag krijgt! Heb je intussen nog een testje gedaan? Misschien kan dat je al wat meer duidelijkheid geven?
Vanavond ben ik helaas toch ons kleine wondertje verloren Ik was er al bang voor dat het niet goed zou komen. Ik voel me heel verdrieitig, maar er is ook ergens een last van me af gevallen. Deze week was zo vreselijk spannend en zenuwslopend. nu is het duidelijk. morgen gaan we hem of haar op een mooi plekje in het bos begraven in de buurt van ons andere vlindertje
Meis, wat erg voor je....................... Maar kan me ook wel voorstellen dat het iets rust geeft. Al die onzekerheid is ook slopend! Hoop dat je allemaal en plekje kan geven. In ieder geval een hele dikke knuf vanaf hier en heel veel sterkte!
Sann, wat erg voor jullie. De onzekerheid is voorbij, ik hoop dat jullie ook het verdriet een plekje kunnen geven. Wel fijn dat je man er nu is zodat jullie dit verlies samen kunnen verwerken. Veel sterkte en een dikke knuffel
Ik schrik ervan meis. Had stiekem zo'n hoop dat het goed zou komen... Maar ik vind het ergens fijn voor je dat de onzekerheid weg is én dat je man er bij was. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik had ook heel erg gehoopt dat het nog goed zou komen, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ons kleintje heeft vandaag een mooi plekje in het bos gekregen, niet ver van zijn/haar broertje of zusje.
Lieve Sann, Wat een narigheid. Had erg gehoopt dat het toch nog goed zou komen. Ik wens je heel veel sterkte meis. *knuf*