Hallo, ik ben nieuw hier. ik heb al een zoontje van bijna 22 maanden. wij willen een 2de erbij. op 30 nov heb ik me eisprong gehad. en op 28 en 29 nov hebben we het gedaan. me innestel dag was op 5 dec. Nu heb ik van 1 dec. bruine afscheiding. en vanaf vandaag 6 dec. heb ik met het afvegen veel slijm met bloed erin. en in me inlegkruisje bruine afscheidin. zou ik toch weer zwanger kunnen zijn. dat wachten duurt een beetje lang. ik ben er veel mee bezig. ik weet dat ik het uit me hoofd moet zetten. maar dat is erg moeilijk ik moet op 14 dec ongesteld worden. heeft iemand een andwoord er op.
Het enige antwoord wat ik je kan geven is Afwachten! Sorry, niet het antwoord waar je op zit te wachten maar ik weet het ook niet.
Hey! Ik heb dus precies hetzelfde! Mijn ei was op 1 dec. en vanaf 3 dec. buinige afscheiding vandaag dus ook nog iets. Heel vreemd mijn NOD is op 15 dec.! Geen idee wat dit is! (heb ik ook een topic over geopend! ) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=27341
Daar sluit ik me bij aan... kwou dat ik kant en klaar antwoord had maar helaas... kan zeggen dat het misschien innesteling is... maar je kunt echt niks anders doen dan wachten.... succes