Hallo allemaal, Ik denk erover om aan iemand te vragen om voor mij te pendelen wanneer ik zwanger word. Maar eigenlijk vind ik dit doodeng. Ik ben daarom ook erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn en bij wie het ook daadwerkelijk is uitgekomen zoals gependeld. Begrijp me niet verkeerd, ik geloof hier zeker in, maar ik vind het gewoon erg spannend en ben erg benieuwd! Ik ben nl. een beetje bang van mezelf dat ik me heel erg ga vasthouden aan wat uit de pendel komt en dat is natuurlijk ook niet goed!
Ja maak er een poll van. Ben ik ook wel benieuwd naar! Wie vraag je om te pendelen? Ken je iemand? Groetjes en suc6! Marjo
Ik wilde ook nog toevoegen: bij mij klopte het niet maar op de 1 of andere manier kan ik niets meer toevoegen, hoe kan dit, iemand die het snapt?
Hoi, Over een paar dagen kan ik je melden of het klopte of niet, ben namelijk volgens de pendel deze maand zwanger. Liefs, Bibu !
Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden....ik hou me er ook niet aan vast hoor, heb het meer aan Caruli gevraagd omdat ik nieuwsgierig was of het uit gaat komen...
Je moet het denk ik ook met de gedachte doen voor de "leukigheid" als je je er echt heel erg op gaat spitsen en het is niet zo dan is de teleurstelling des te groter.
Idd, anders was ik nu al 3 keer zwanger geweest.... Het is leuk als het uitkomt natuurlijk, maar is denk ik toch best wel toeval als het zo is...
hallo bij mij klopte de pendel wel eerste was in december posi test van carulli dat klopte maar toch 21 en 22dec bloeding gehad en nog keer gevraagd om te pendelen en dat was aan shannon en die zei januari posi test en toen was ie goed posi dus klopte exact beide keren. (21 en 22 dec waarschijnlijk innesteling geweest) 5 feb krijg ik me echo en dan weet ik zeker of het innesteling was. groetjes
Hoi wat leuk Joyce! Hoop dat ze bij mij ook uit gaan komen. Heb er nl. 2 voor maart 2007, dus.... En als de IVF/ICSI lukt weet ik in maart meer, dus.... Groetjes Marjo
nou meid wie weet zou wel super zijn he ik duim voor je. en pendelen is meer een kwestie van geluk hebben denk ik maar goed bij mij waren ze dus wel goed hihi. groetjes
Caruli had voor me gependeld, zou in februari zwanger worden van een jongen. Nu ben ik in januari zwanger geworden, en misschien van een jongen.....? Wie weet toeval maar zou wel grappig zijn. jessica
Wel grappig Marloes, zelfde NOD en zelfde pendel...laten we hopen dat Caruli ernaast zit en het Januari is