Hoi meiden, Deze ronde voor het eerst gestart met Utrogestan. Wat denken jullie? Vind het zo spannend!!
Ik weet niet wat Utrogestan is (ik neem aan een hormoon) en of een test daarop ook positief kan uitslaan als het nog in je urine zit en zo ja, hoe lang het duurt voor het uit je urine is. Maar ervan uitgaande dat deze test echt puur op HCG heeft gereageerd dan zeg ik hartstikke zwanger .
Utro is een progesteron hormoon. Dat heb ik gekregen ivm MK'en en korte LF. Het kan niet op een test uitslaan heb ik gelezen... Ik twijfelde eerst ook of dat mogelijk was, maar men zegt dat het niet kan... Zou het dan echt! Pffff!! Spannend!! Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Gelukkig mag ik de eerste weken Utro blijven gebruiken zodat mijn hormoonwaarde mooi stabiel blijft!
Dank je wel dames!! Kan eerlijk gezegd nog niet echt blij zijn.... We zijn al een paar keer teleurgesteld na een paar weken zwangerschap... We hopen zo dat de progesteron het goed blijft doen en dat we een lekkere plakbeeb hebben!!
Ik zeg ook zwanger gefeliciteerd. Hier ook utrogestan gebruikt na 9 miskramen en het heeft geholpen. Ik duim voor je dat het bij jou ook ga weken.