Bruinverlies/Menstruatiepijn/Pijnlijke borsten???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mmm nee daar was ik al bang voor, afwachten dus!!
    heb normaal nooit van die krampen zo tussendoor...
    maar waarschijnlijk let ik er nu veeeeeeeel meer op dan anders!!
    we zullen zien wat de kerstman dit jaar brengt! :)
     
  2. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi Lolita, beter inderdaad om nergens op te rekenen, dan valt het straks ook niet zo heel erg tegen. Zeker als je nog helemaal aan het ontpillen bent, want ik heb gehoord dat het best even kan duren voordat je lichaam weer een beetje op orde is, wat menstruatie betreft. Ik zit nu in de tweede ronde en heb van ontpillen geen last ivm andere voorbehoedmiddelen ;) . Hoop deze maand op een leuk bericht, maar verwacht niet te veel ivm weinig klusdagen door afwezigheid mannetje :(

    Hij komt straks eindelijk weer thuis en er wacht hem een leuk onthaal, haha ;) !!! Want misschien is ei nog niet weg...

    Prettig weekend Lolita en iedereen!!!

    liefs
    Suus
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    fijn weekend suzan en veel plezier als manlief zometeen thuis komt!! :)
     
  4. Niet meer actief

    Ik denk dat ik dat intpillen wel gehad heb hoor, ik zit al in de 7de ronde :) Ik heb buikkrampen, af en toe OG gevoel mijn tempratuur is 37.3, verder heb ik ontzettende last van mijn borsten en steken aan de zijkanten........ :( Ik hoop morgen op goed nieuws. Ik heb de afgelopen 6 maanden cyclussen gehad van 28/29/28/30/28/28. Dus het kan zijn dat ik pas morgen of dinsdag ongesteld moeten worden je weet maar nooit, hoop van niet natuurlijk...... 8)
     
  5. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi Lolita,

    Ik hoop het zo voor je!!!! Laat je het gauw weten?

    liefs
    Suus
     
  6. Niet meer actief

    Lief van je Suzan, ik ga straks testen dus duimen voor me... :)
     
  7. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Hoi Lolita, ik zag je berichtje en wilde toch even reageren.

    Ik had ook erge last van me borsten zoals jij het beschrijf, en zeker vanaf de zeikanten.

    Ook had ik last van mijn onderbuik, hetzelfde gevoel als ik ongi zou worden.

    heb op mijn 29e dag van mijn cyclus een test gedaan en wat dacht je 'ikke was zwanger" dus het hoef voor jou niet te betekenen dat je ongi gaat worden.

    Houd dus goede hoop en mocht het niet zo zijn, zit niet bij de pakken neer en ga ervoor!

    Groetjes Ikke
     
  8. Niet meer actief

    Wat een lieve reactie van jou zeg, ik ga zodadelijk weer naar de wc om te kijken of er geen bloed is :oops: Hoop het niet, en als ik niet ongesteld word vandaag doe ik vannavond een test, en mijn borsten oei die doen pijn zeg vooral aan de zijkanten al bijna een week had jij dit ook? Ze voelen aan als lood :(
     
  9. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Nou zoals ik het hoor allemaal bij jou, hadden we dezelfde kenmerken.

    Ik had ook van die loodzware borsten en wat een pijn dat ze deden het leek wel of ze beurs waren. Vooral aan de zijkanten en het trok door tot mijn oksels en soms in mijn armen, erg pijnlijk maar ik heb het er voorover hihi :D

    Als ik jou was dan zou ik zeker vanavond een testje doen.

    Spannend hoor hihi

    Je had het gezicht van mijn vriend moeten zin toen hij een roze stip zag, en hij dacht ook dat ik ongi moest worden.

    Dus gewoon doen meid, ikke duim voor.
     
  10. Niet meer actief

    Ja, dat heb ik dus ook ik heb echt hele pijnlijke borsten, vooral aan de zijkanten deed het zo pijn en als ik sliep dan kon ik me echt niet omdraaien zo pijn deden ze soms... :( Ik ga zodadelijk een test halen dan weet ik het zeker:) Ik heb ook heel veel krampen, had jij dat ook? Had jij ook bruinverlies?
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    En Lolita.
    Weet je het al.

    Duim, duim, duim.

    Silly
     
  12. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Ik had ook hele erge buik krampen ja en van die steken in mijn lies, maar geen bruinverlies!
    Als moet ik zeggen dat ik daar niet naar gekeken heb, want ik dacht dat ik ongi zou worden.

    Maar dat hoeft echt niet iets te betekenen hoor, kan ook innestelingbloed zijn!

    Het verschild zo per persoon, wel hebben wij de meest overeenkomende symptomen, maar dat hoef alsnog niet te zeggen dat je wel of niet zwanger ben.

    Maar bij mij was het positief, dus nu jij nog.

    Succes voor vanavond.
     
  13. Niet meer actief

    Nee, ik heb nog niet getest dat ga ik vanavond doen hopenlijk mocht het nog nodig zijn.:)
     
  14. Niet meer actief

    We hebben inderdaad veel overeen zeg, behalve dat jij zwanger ben en ik niet :D Ik ga vanavond testen ben zoooo benieuwd als ik maar niet ongesteld word. Dus die bloedverlies kan ook een innesteling zijn? Trouwens mijn darmen beginnen nu ook te rommelen.
     
  15. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Kun je niet beter nog even wachten Lolita ivm je negatieve test van gisterenavond?
    even je lichaam kans geven als je zwanger mocht zijn Hcg te laten aanmaken?
    welke test heb je gebruikt gisteren avond?
    liek..
     
  16. Niet meer actief

    Ik heb van die hele superdunne testen via internet besteld. 3 voor 3.99 meende ik. Ik ga vanavond testen mijn besluit staat vast.
     
  17. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    succes er dan mee, hoop dat je 2 strepen hebt .
     
  18. Niet meer actief

    Ik hoop het ook, ook voor jou trouwens lieke want ik zie dat je NOD begint te naderen succes :D
     
  19. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    klopt mijn NOD is morgen , maar mijn uitloop is nog een dag of 2 verder dus eerder dan uiterlijk vrijdag of zo zal ik niet gaan testen als ik dat ga volhouden of course.
    heb wel wat ong krampen ook.
     
  20. Niet meer actief

    Spannend ik duim voor je. :D
     

Deel Deze Pagina