De echo ging slecht. Het vruchtje leefde niet meer. Ik vermoedde dit al. Het idiote is dat mijn lichaam dit vruchtje niet afstoot. Het vruchtzakje en de resten van de vrucht zitten nog steeds in mijn buik. Ik wacht eerst nog de miskraam af en als het niet lukt dan kan ik misoprostol inbrengen om de miskraam op te wekken.
Wij hebben precies hetzelfde gehad. Het vruchtje was toen met 6w en 4d heel lastig te zien, maar geen hartje. Helaas hadden we rond 8 weken hetzelfde beeld en werd het een miskraam. Ik heb ook afgewacht, maar na 2.5 weken nog niks. Toen was is er klaar mee en heb ik Cytotec gekregen. Heel veel sterkte!
Ti Toevallig dat jij hetzelfde had. Ik heb van de gynaecoloog een recept voor Misoprostol meegekregen. We hopen dat de miskraam spontaan op gang komt maar voor nu is dat niet gebeurd. Ik kan Misoprostol inbrengen als de miskraam niet spontaan op gang komt. Helaas hebben we ook tijdens deze zwangerschap nooit een hartje zien kloppen. We kregen geen 8 weken echo ivm corona. Pas met 10 weken kreeg ik de eerste echo. Mijn hcg was gedaald van 15000 naar 2000. Dit bleek gisteren. Ik hoop dat het hcg snel verdwenen is.
Ik hoop het ook voor je! Bij mij ging het redelijk vlot. 2 maanden later was ik opnieuw zwanger en toen ging het gelukkig goed. Hopelijk kunnen jullie ook nel weer vooruit kijken!
Heel fijn dat het bij jullie zo snel daarna wel lukte. Voor nu kan ik dit verdrietige hoofdstuk niet afsluiten. Niet zolang alles nog in mijn lichaam zit.