He wat een rotnieuws, sterkte! Ik wilde net antwoorden dat bij de vmk er geen bloedverlies was, terwijl ik bij deze zwangerschap juist wel een beetje bloedde. Maar daar heb je nu niet zoveel meer aan...
Maar je moet de cb met indicator echt alleen met ochtendurine doen, anders is hij niet betrouwbaar qua duur van de zwangerschap. Ik heb bij deze zwangerschap ook met een CB indicator rond 11.00 uur 's ochtends getest en kwam uit op 2-3 weken zwanger, terwijl ik echt bijna 6 weken zwanger was. Ik heb toen CB zelf gebeld en die vertelden mij met klem om met de eerste ochtendurine te testen. De kans is anders zeer groot dat de indicator niet klopt, vertelde de vrouw van CB mij. M.a.w. de digitale CB test maakt je alleen maar onzeker. Ik vind het wel vervelend dat je zo'n slecht gevoel over deze zwangerschap hebt: kun je nagaan of dat de angst voor een MK is, of dat je echt een slecht basisgevoel hebt? Debbie, wat enorm verdrietig voor je! 1 MK is al zo erg (heb ik in 2006 gehad) en bij mijn 2e zwangerschap in 2007 had ik bij 5 weken en 2 dagen bloedverlies. Wat ben ik bang geweest. Ook de paniek voor een 2e MK was groot. Ik ben verlamd geweest van angst, dus ik kan me jouw verdriet en gevoel wel een heel klein beetje voorstellen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen! En hoop geven: ik heb destijds lang geschreven op een topic met vrouwen die ook een of meerdere MK's hebben meegemaakt en iedereen op het forum heeft uiteindelijk een kind gekregen. Sterkte!!!
Marla, lief je reactie en idd daar heb ik zelf ook nog even over gedacht... Maar ik heb vanaf het begin bloedingen gehad en voel me totaal niet zwanger... Niet dat ik bij mijn dochter veel klachten had maar daar had ik wel heel sterk het gevoel dat het goed zat wat gelukkig ook zo was, en nu heb ik dat niet... Heb nu ook niet zo'n ballonnetje in m'n buik gevoel zoals ik toen wel had... Dit gevoel heb ik bij mijn eerste MA ook nooit gehad dus vandaar dat ik het daarmee kan vergelijken... Maargoed we moeten nog anderhalve week geduld hebben voordat we 100% zekerheid hebben! maar mijn gevoel hou ik voor nu gewoon vast... Mocht het dan toch goed nieuws zijn zal het flink omschakelen zijn maar dan gaat het iig een positieve omschakeling worden... Maar wel lief dat je zo reageerd! Debbie hoe is het met jou nu? Veel last of valt het mee? Hoop voor je dat het een beetje gaat met je... Xxx
@Debbie niet leuk! Sterkte! @Giggle deze zwangerschap heb ik een ballon gevoel gehad de eerste week. Is nu weg. Tijdens mijn vorige zwangerschap niet. Zwangerschappen kun je eigenlijk ook niet vergelijken. Ik hoop echt dat alles goed is. Ga duimen voor je dat je 6 nov. een mooi beebje te zien krijgt!!
OK mijn update... Vorige week maandag tijdens het sporten weer klein beetje bruin oud bloed verloren...daarna niks meer. Vrijdagavond weer bloed verloren, maar nu rood... Dit is aangehouden en nu nog steeds zo...rood, slijm alles erop en eraan, dus miskraam is een feit! Gelukkig ging ik daar al vanauit en heb ik nooit het euforische zwangergevoel gehad... Ben heel blij dat m'n lichaam net deze keer zelf oplost, dus hopelijk geen curetage nodig...woensdag ff kijken op de echo... Weet nu niet zo goed wat ik moet... Afspraak in echo centrum laten staan of vk bellen of ha voor verwijzing naar gyn om daar te kijken of alles weg is?!? Advies? Tovert heel dubbel op het moment...blij dat ik nu 100% zekerheid heb en m'n lichaam het zelf oplost!maar toch kut omdat dit dus m'n 2e sterrenkindje is... Op naar een schone baarmoeder en op naar de nieuwe eerste ronde!en dan gaan we voor een plakbeebje!!! Hoe is het nu met jou??!
Oh Giggle, wat verdrietig voor je, zeg! Ik zou denk ik vandaag toch even de VK bellen om te vertellen wat er is gebeurd. Kun je toch even overleggen. Ik moet zeggen dat ik ook al niet zo gerustgesteld was door jouw slechte basisgevoel. Toen ik zwanger was en het uitmondde in een MA, toen ben ik de hele zwangerschap bang geweest voor een MK. Mijn zus zei ook dat ik geen moment heb kunnen genieten, alleen maar bang was. Bij mijn zwangerschappen daarna had ik telkens een goed basisgevoel, hoe bang ik soms ook was door mijn eerdere slechte ervaring. Er was diep in mijn hart wel een goed gevoel over de baby. (net als jij dus bij jouw dochter had) Anyway, ik wil je echt heel veel sterkte toewensen! Het is gewoon zo moeilijk. Ik hoop dat je wat troost en afleiding kan halen uit je kleine meisje.
Dankjewel voor je lieve woorden marla, het is precies zoals je het zegt idd...bij mijn meisje had ik zo'n ander gevoel. Doodsangsten uitgestaan maar als ik diep naar mezelf luisterde wist ik dat t goed zat...nu had ik dat meteen al niet... Gelukkig heb ik idd goeie afleiding van mijn kleine dondersteen Dat haalt de scherpe randjes overal vanaf...x
Mocht iemand dit nog lezen...vandaag controle gehad bij de gyn en alles is weg...gelukkig heeft mijn lichaam het zlf opgelost deze keer, maargoed dat neemt niet weg dat we er weer een sterretje bij hebben... Nu even afwachtten wanneer m'n menstruatie komt...mocht van de gyn gewoon nu meteen weer zwanger worden, maar wil zelf even kijken wanneer m'n menstruatie weer is en daarna er weer voor gaan... En hopen op een plakbeebje
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je het fijn vindt dat je lichaam het zelf heeft opgelost en je niet hoeft te worden gecuretteerd. Het lijkt me ook een minder grote aanslag op je lijf. Anyway, sowieso verdrietig, meid. Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Probeer je vooral vast te houden aan je meisje. Je lichaam is het al een keer gelukt en dat zal zeker ook een tweede keer gebeuren! Ik duim voor je! Sterkte!!!