Hoi meiden, Ik ben benieuwd welke dag ik als dag 1 moet zien na me vmk, het zit zo. ik had vorige maand 25 nov me nod, zo ongeduldig als ik was heb ik 23 nov al getest en ja hoor een lichte streep, de 24 werd ie al duidelijker en de 25 me nod getest met cb digitaal en ook die gaf zwanger aan een paar uur later verloor ik bloed wat 3 dagen aanhield dus dacht ik dat dat het was, vervolgens 7 dec weer 3 dagen bloed verloren daarna niet meer. Moet ik nou tellen vanaf 25 nov de dag dat ik ongi had moeten worden en dus ook werd of moet ik tellen vanaf 7 dec? Als ik dus zou tellen vanaf me laatste nod dan zou ik woensdag weer officieel mogen testen maar ik weet het niet zo goed hoe het zit, Wie help?? liefs...
Hoi, Ik kreeg een bloeding bij 5 weken, maar dat was achteraf oud bloed dit duurde 1 week. Na die week verloor ik rood bloed, dit duurde ook een week en vandaag werd ik precies na 4 weken weer ongesteld. Heb vorige week wel een tst gedaan omdat ik ook niet wist of ik vanaf de 1e dag of na 1 week moest tellen. Achteraf toch tellen vanaf het moment dat ik rood bloed verloor. Dus ik zou als ik jou was gewoon testen as woensdag en als het negatief is moet je nog ff wachten. sterkte
Ja je telt vanaf de dag dat je je MK krijgt en dat je bloed gaat verliezen, die moet je dan zien als je eerste menstruatie dag. Ik begon 6 nov en ik werd 4 dec netjes ongesteld zoals het moest dus mijn cyclus wat mooi op 28 dagen. Nu moet ik het in principe 01-01-10 worden, dus we wachten weer af. Kus Sun
bedankt sunshine voor je reactie! Ik ben dus 25 nov begonnen met vloeien en had daarvoor allebei de keren (was pas ronde 3) een cyclus van 35 dagen. Dus dan zou ik morgen mijn nod hebben. wat zou die tussentijdse bloeding zijn geweest dan vraag ik me af?! een eisprong bloeding lijkt me niet want dan zou ik dus nu een cyclus van 28 dagen hebben gehad. Als het weekend de duivels nog niet zijn geweest gooi ik er maar een testje tegen aan.
Na een vmk kan je cyclus van slag zijn, dus het kan ook nog wat langer duren nu om weer ongesteld te raken.