Hallo allemaal, Ik heb begin deze week mijn eisprong gehad (maandag-dinsdag). Momenteel heb ik zo een 3 dagen al hevige menstruatiekrampen en sinds gisteren aan beide borsten goed opgezette klieren die toch wel gevoelig zijn als ik er aan kom. Bij mijn vorige zwangerschap (helaas mk gehad) heb ik ook zo een krampen ervaren, precies of je menstruatie zou komen. Mijn menstruatie zelf komt pas rond 18 tot 20 juni, dus de krampen lijken mij te vroeg om al van de menstruatie te komen. Iemand ervaring? Zou dit positief zijn? Eerste keer dat we weer proberen na mk..
Hoi, Het lijkt me snel, maar natuurlijk niet onmogelijk... Als je uitgaat van maandag eisprong, dan ben je vandaag 7 DPO. Ik zou aanraden om de komende dagen af te wachten en te testen
Heyhey Ja vorige keer waren mijn borsten ook wel gelijk gevoelig. Laten we hopen dat het toch nog positief wordt. Innesteling kan normaal tussen 6 en 12 dagen hadden ze mij verteld. En ik zou nu wel alles heftiger kunnen ervaren in het begin wegens mijn mk zei de gynaecoloog. Misschien is mijn baarmoeder en banden zich al wat aan het zetten , we zullen zien?
De krampen, gevoelige borsten ed zijn een logisch gevolg van stijgende progesteron waarden, zoals altijd na een eisprong (zwanger of niet). Het zal dus niet perse wat hoeven zeggen over een prille zwangerschap. Symptomen door hcg kan pas als er een bevruchting heeft plaats gevonden en als de symptomen daarvan komen zou je dat kunnen zien op een test.
Ik testte vorige zwangerschap 8DPO positief. Als je twijfelt, kan je er altijd al eens een wagen natuurlijk!
Ik ga nog even afwachten. Mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 2 dagen vooraf heel licht positief.