Bruinverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brigitte22, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Het lijkt hier weer klaar te zijn met het bruine gebeuren... gisteren nog af en toe wat lichtbruin (net koffie met melk) maar tot nu toe vandaag nog niets.... en nu maar hopen dat het wegblijft

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoop met je mee meid!
    Hier is het ook weg!

Nu maar weer afw88!
    SUCCES!

Groetjes Marjo

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    bleh dacht dat het klaar was maar nog steeds 1 of 2 keer per dag wat bruine prut... inmiddels wel wat lichterbruin... stom lijf!

4. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik ben blij dat ik lees dat er meerdere last hebben van bloedverlies na het ei. Ik heb ook (waarschijnlijk) zondag of maandag mijn ei gehad, en sinds dinsdag alleen bij het plassen/ afvegen wat bloedverlies. :oops: Soms is het rood, meestal is het bruin. Het is vreemd en ik maak me er wel druk om, maar ik wacht het maar ff af. Zit niks anders op.
    :(

Groetjes!

5. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik heb een tijd terug ook bijna 1 week lang bruine afscheiding gehad, met een enkele dag een beetje rose/rood. Dit was 4 dagen nadat ik ongesteld zou moeten worden. Ik ging er maar vanuit dat dat mijn menstruatie was. Is dat ook zo? Ik had wel negatief getest. Weer gewoon verder getelt en inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld. 11 dagen overtijd en 2 negatieve testen. Ik word gek van al die onzekerheid. Hoe zit het nu?

groetjes Annelie

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden... nou hier tijdens het vrijen net een bloedbad.... snif snif snif.. nou snap ik er helemaal niets meer van

7. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Wat vervelend nou!
    Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zit inmiddels 9 dagen na mijn eisprong en nog iedere dag bruin verlies.. ben het nu wel behooooooooooooooooorlijk zat.. Ga er niet vanuit dat het deze maand nog iets goeds kan betekenen... hoop toch niet dat het nog een week duurt dat bruine en dan nog een week ongi... bleh... zou er bijna weer van aan de pil gaan... maar wil graag kindje dus dat is geen optie.....

9. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    hoi dames ff over het bruine afscheiding

ik heb 8 dagen na mijn ongi dag 6 dagen last van bruine afscheiding gehad ik ben nu inmiddels al 4 dagen overtijd dus het kan heel messchien wel een innesteling zijn geweest ik weet zelf ook nog niet of ik zwanger ben maar einde van de week ga ik een test doen wel spannend hoor de zenuwen gieren door mijn lijf heen whaha

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dat is inderdaad wel heel spannend ja! hou je ons op de hoogte! Geeft ons ook weer wat hoop! Had je veel bruin verlies die dagen?

Ik had het eerst na de eisprong en dat werd daarna iedere dag minder... maar toen op de dag van de verwachte innesteling (tijdens klussen) ineens helder bloed en sindsdien weer bruin bloed.... dus alles is hier nog mogelijk... misschien en een ovulatie en een innestelingsbleoding?

11. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

ik zit nu op dag 8 na de eisprong en heb sinds dag 3 na de eisprong ook van dat bruine slijm.... ik heb het sinds ik gestoptben met de pil een paar keer eerder gehad, steeds een goede week voordat ik ongesteld moest worden...

Chrizzzy

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hoeveel dagen heb jij dan bruin bloed?
    Zie dat je clomid gebruikt.... ook al eens dit bruine spul besproken met gyn ofzo? Benieuwd namelijk wat die er van zeggen

13. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb nu 5 dagen wat bruin slijm,de vorige keer in totaal een dag of 8...heb er nog niet met de gyn over gesproken... ik moet 3 jan weer naar het ziekenhuis en was van plan om het dan wel even te bespreken...

Chrizzzy

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Begrijp dus dat dit niet de eerste keer is dat je er last van hebt... zit nu hier op dag 9.. iedere dag een klein beetje... niet echt noemenswaardig maar het is er wel... Benieuwd wat je gyn zegt.....

15. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja ik ben zelf al 2 jaar van de pil af dus ontpilling is het niet bij mij maar het leek net of ik van mijn laaste dagen van mijn ongi last had dan heb je meestal tog ook dat bruine bloed maar ik kreeg het toen 6 a 7 dagen het

als ik er meer van te weten kom informeer ik jullie het gelijk want zekerheid is best wel fijn

16. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    oh ja en hoelang zijn jullie al gestopt met de pil want de pil kan namelijk anderhalf jaar in je bloed blijven zitten

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik ben net gestopt met de pil maar ook tijdens pilgebruik had ik het met enige regelmaat (alleen dan maar 2 of 3 dagen)..... nu duurt het een stuk langer.... hoop alleen dat het geen kwaad kan (heb geen buikpijn etc dus dat scheelt een boel)...

hoop ook dat het eenmalig iets is maar goed... blij in ieder geval dat ik niet de enige ben....

18. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja dit is de eerste keer dat ik er last van had en gelijk 6 a 7 dagen dus ja ik dacht ook van wat kan dit wezen maar toen hoorde ik dat het een innesteling kon zijn dus ik wachten maar ff af en sowieso is elke vrouw gewoon nog 1 keer ongesteld in de begine van de zwangerschap (in de eerste 2 weken) want de zwangerschap rekenen ze ook 2 weken langer door dus als je het goed uitrekend dan ben je nog 1 keer ongesteld geweerst terwijl je zwanger was

gr loona

19. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik wil niemand ontmoedigen maar dat bruine verlies kan ook een voorbode zijn van je ongesteldheid. Ik zit inmiddels in ronde 12 en bij mij begint het altijd met bruin verlies tijdens het afvegen.

De ene maand maar 2 dagen en dan wordt ik ongesteld maar ik heb het ook wel eens 8 dagen gehad en toe werd ik ongesteld. Als ik na mijn ei naar de wc ga en ik zie bruin verlies dan weet ik, soms dus snel maar soms ook pas na 8 dagen, dat mijn ongesteldheid er aan komt.

Het enige wat je kunt doen is wachten tot er helder rood bloed komt of niet! en dat je echt overtijd bent om te testen.

Veel liefs
    Nataly

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb het normaal 1 of 2 dagen voor mijn ongi... maar meteen na mijn eisprong is dat wat snel... weet zeker dat het een eisprong is omdat ik ook mijn temp bij houdt... en na die dag ging ie mooi omhoog (net als vorige maand) en is daar nog steeds gebleven...... ik wacht het nog maar even af.... dit zou anders wel een hele lange voorbode zijn (14 dagen... mag het niet hopen.... )

Deel Deze Pagina