Precies, dat heb ik nou ook. Normaal een paar dagen ervoor, maar nu dus ruim 2 weken van te voren. Beetje vreemd. Groetjes
Hier dus ook inderdaad... raar he.... wilde het nog even aan mijn huisarts vragen maar die hebben ineens geen telefonisch spreekuur meer.. en om daar nou een afspraak voor te maken vind ik weer stom... jij al aan je arts gevraagd? Had jij het ook vanaf je eisprong ongeveer? en hoeveel?
lloona Ik ben benieuwd naar je resultaat. Ik had zelf ook zoiets meegemaakt. 5 dagen overtijd en 9 dagen bruin bloed. De test gaf aan negatief, dus ik dacht dan ben ik niet zwanger. Nu '4' weken later ben ik niet meer ongesteld geworden maar test nog steeds negatief. Als ik de cyclus door zou tellen, zou ik 2,5 week overtijd zijn. Wat moet je daar nou weer mee!
Ik heb het ook ongeveer 1 a 2 dagen na mijn eisprong. Telkens bij het plassen wat bruin bloed. Heel soms wat rood. Ongeveer 4 dagen na mijn eisprong was het ff flink rood. Daarna weer bruin, met af en toe een veegje rood. Sinds vandaag is het zo goed als weg. Ik wacht het nog maar ff af. Als ik het volgende maand weer heb, dan ga ik wel eens langs de HA, want dit heb ik nog nooit gehad.
hier lijkt het vandaag ook wat minder... net een heel klein beetje nog maar echt lichtbruin.... zou het nu eindelijk klaar zijn? Nu maar hopen dat ik niet over een paar dagen weer ongi word... maar ja de kans is aanwezig.....
Hai! Ik heb het gisteren ook gehad ( 7 dg na eisprong ongeveer). Vandaag was het eigenlijk weer weg. Vorige maand had ik het 1 dag voor mijn ongi. Toen was het echt het begin van mijn ongi. Nu moet ik nog zo'n 6 dg tot mijn NOD. Volgens mij kan dat bruinverlies van alles zijn ( zo is mij de vorige keer hier verteld). Blijft gewoon spannend al die veranderingen in je lichaam elke keer...
Heb inderdaad ook al gehoord dat het niets betekent als het bruin is... dan is het namelijk oud.... het kan door van alles komen maar er wordt in ieder geval gepoetst daar binnen zeg maar (hoe schoon is jouw huis kan langskomen zullen we maar zeggen)...... Maar wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent die er af en toe last van heeft....
Vorige keer was echt maar 1 dag voor mijn NOD , daarna dus gewoon rood.. Nu dus maar 1 dag 7 dg na mijn ei en 6 dg voor NOD. Volgens mij kan het op elk tijdstip komen en hoeft het niets te betekenen. Het ene lichaam heeft misschien wat meer tijd nodig om schoongemaakt te worden ? Ik wacht 'gewoon rustig' mijn NOD af en schik niet meer van bruin spul, krampen ed. ( dat probeer ik althans )..!
Ik heb het normaal ook 1 of 2 dagen voor mijn NOD maar nu dus meteen na mijn eisprong... een paar dagen en toen dat minder werd ineens dus bloed bij het klussen en daarna weer een paar dagen.... maar nu lijkt het minder en hoop ik dat ik een paar dagen kan genieten voordat wellicht de ongi weer komt.....
Ik heb het bruinverlies nu twee dagen. Normaal heb ik dat heel even en word de volgende dag dan ongesteld. Maar dat is nu dus niet zo. Ik wacht maar gewoon af. Hoop dat het wel verder door gaat zetten.
Kan ook zijn dat je zwanger bent natuurlijk... of aan het ontpillen..... lastig.... meer dan geduld kun je niet hebben... En anders over een paar dagen eens testen?
Ja dat zou ik nog kunnen doen ja. Afgelopen zondag heb ik getest en toen was het negatief. Maar dat kan inmiddels wel positief zijn. Voorlopig wacht ik het gewoon even af. Heb ook niet echt symptomen verder geloof ik. Dus ik verwacht zelf niet dat ik zwanger ben.
Kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent... dan kan het ook wel wat langer op zich laten wachten... kijk maar eens in het topic gestopt met de pil.. daar zijn meiden ook wat langer aan het wachten..... Bruin verlies zegt helemaal niets... is oud bloed dus kan ook zijn dat je baarmoeder nog even een schoonmaak houdt voor de kerst...
Hoi Ik heb al sinds ik gestopt ben met de pil, afg. januari, de dag voor mijn ongi bruinverlies.Alleen afgelopen cyclus werd ik op maandag ongi en had ik al bruinverlies de donderdag ervoor, vrijdag was het weg en zaterdagavond kwam het weer en ook op zondag.Was erg vreemd allemaal. Nu ga ik er van uit dat ik vanmiddag wel het 1e bruinverlies zal hebben, aangezien mijn temp. gezakt is.Is ook altijd een voorteken dat mijn ongi dan een dag later komt.
hier af en toe toch nog steeds wat bruine rommel.. dacht eergisteren en gisteren dat het wel ongeveer klaar was, maar gisteravond na ontlasting weer klein beetje bloed en daarna weer bruine rommel.... snap er niets meer van maar ben het na 2 weken wel zat..... bleh laat die duivels maar komen en de boel goed schoonvegen
Bij mij heeft het nu vlg mij wel doorgezet. Vanmorgen geklust en daarna echt rode uitvloeiing. Mijn cyclus duurde nu 29 dagen dus dat is best netjes.. Was natuurlijk super geweest om zwanger de kerst in te gaan. Maar ga nu met kerst een wijntje drinken op rond 5! Mijn cyclus tot nu toe was 32-31-33-29. De laatste keer duurde mijn ongi ook gewoon 4 a 5 dg. De eerste 2x maar 2 dg. En nu dus een mooie ronde van 29 dagen. Ik hoop voor jullie dat het bruinverlies niet betekend dat de ongi eraan komt meiden want kan echt ook zijn dat je zwanger bent! Veel succes en ik hoop voor julllie een mooi kerstwondertje! Kus Jellie!
Brigitte22, Bij mij precies hetzelfde! Dacht dat het weg was, maar gistermorgen weer een veegje bloed. Sindsdien weer heel weinig. Ik vind het inmiddels echt niet fijn meer. Je wordt er zo onzeker van!
@bebe: inderdaad... weet precies wat je bedoelt! Echt niet leuk meer na 2 weken he?! Maar ik heb hierover al een paar vragen gesteld aan een van de VK's hier op het forum en het kan zijn dat je baarmoedermond geirriteerd is... dus misschien bij jou ook wel het geval...... Even rust daar zeg maar
Ja, heb dat wel eens eerder gehad. Maar toen had ik standaard 1 week voor mijn ongi een veegje bloed. Ik heb toen een uitstrijkje gehad voor de zekerheid. Nadat ik met de pil ben gestopt is dit eigenlijk weg. Maar dit duurt veeeeel langer. Idd echt niet leuk meer.
Ik had toevallig vannacht na het klussen een veegje helderrood bloed in het toillet. Raar nog nooit gehad. Mijn eisprong is 3 tot 4 dagen eerder geweest dan de banner aangaf (ovu.testen). Meteen mijn man erbij geroepen die zei huh ben je ongesteld . Niet dus.. Maarja afwachten geblazen.