Wie nog meer? Ik heb er nu zo ongeveer sinds 1 week last van en het wordt steeds erger. Niet alleen mijn enkels beginnen zo'n beetje te verdwijnen maar ook de rest van mijn onderbenen wordt steeds dikker. Ik ben al braaf aan de brandnetelthee (bah wat is dat vies zeg!), heb bleekselderij gegeten en zit vaak met mijn benen omhoog. Maar het wordt er echt niet minder op, eerder erger. Bloeddruk is pas nog opgemeten en die was perfect, dus daar ligt het niet aan. Het zijn kennelijk gewoon echt de laatste loodjes. Wie heeft er nog andere tips, want het is toch wel erg irritant en bovendien heel lelijk! Alvast bedankt!
ai ai, lastig. Het eerste wat ik dacht was brandnetelthee. Zit ik zelf nu ook aan en hier werkt het best goed ( Vind het heerlijk trouwens! Vooral die met citroengras en braamblad en dan schepje honing erbij ) Maar goed, voor de rest niet zo heel veel andere tips voor je. Voldoende blijven drinken, voldoende bewegen, regelmatig rusten met de beentjes omhoog. Ik hoop dat er anderen hier zijn die betere tips voor je hebben! Sterkte!
Waar koop je die dan, met braamblad en citroengras? Bij een natuurwinkel ofzo? Want in de supermarkt hadden ze alleen de gewone, van Zonnatura. Fijn dat het bij jou wel helpt in ieder geval! Ach misschien zou het nog wel erger zijn als ik die thee niet zou drinken, maar heb nog niet de indruk dat het echt veel uitmaakt...
Hie rnog 1 die veel vocht vast houdt. Maar je kunt er weeinig aan doen. Echter is mij verteld dta je geen vochtafdrijvende middelen mag gebruiken, deze drijven namelijk ook vocht af vanuit de placenta....
brandnetel thee mag wel, maar dan maar en kop of 3 per dag. Ik kon op het laatst niet eens meer mijn birkenstocks aan. Wat hier ook wel hielp was slapen met een kussen onder mijn voeten, waren ze in ieder geval sóchends weer wat slanker. En 1 troost, ik was er de dag na de bevalling vanaf!
hier nog iemand met olifantenenkels! Heb er nu een kleine 2 weken last van. Soms heb ik dagen dat het voor mijn gevoel tot in de knieholten zit... Slaap sindsdien ook met een kussen onder het voeteneind maar kan niet zeggen dat dit veel scheelt. Zijn 's ochtends iets minder dik dan 's avonds
Ja, hier ook, sinds een week of 2 (ben nu bijna 37 weken) ineens dikke enkels en ook vingers. Soms is het net of ze bijna knappen! Bloeddruk is prefect (zelfs aan de lage kant) en volgens de vlos hoef ik me geen zorgen te maken, ze zei: 'je past nog in je laarzen, hoort bij de laatste loodjes'. Maar wel irritant soms, vooral die vingers die dan soms ook gaan 'slapen'.