Ook al heb ik al een heel aantal iui's gehad, nu 10 in totaal ... Het volgende is nieuw voor mij. Gistermiddag heb ik mijn 10e IUI gehad. Een paar uur na de IUI kreeg ik veel bruinverlies wat tot nu een beetje aanhoudt. Ik heb dit nog nooit eerder gehad na een IUI. Kan dit komen van de eisprong? Of kan het zijn dat de arts iets geraakt heeft waardoor er een bloedinkje is ontstaan? En verkleint dit mijn kansen op een geslaagde poging?
Het kan zijn dat de arts tijdens het inbrengen van het slangetje een adertje geraakt heeft. Dit kan tot wat bruinverlies leiden. Het kan inderdaad ook met de eisprong zelf te maken hebben. Als het bruinverlies stopt, zou ik me er niet al teveel zorgen over maken. Houdt het aan, dan kan het wel een teken zijn dat het niet helemaal goed zit qua hormoonwaarden.
Gelukkig is het gestopt. Zou het bruin verlies kwaad kunnen voor een eventuele bevruchting en/of innesteling?
Ik heb het ook altijd na de behandeling en dan gaat het vanzelf weer weg! Volgens mij kan dit geen kwaad voor de bevruchting... een innesteling is nog niet aan de orde, dat duurt nog paar dagen! Bij mij komt het echter na een aantal dagen weer terug en daarvoor gebruik ik nu utrogstan! Maar bij jou is het kort en eenmalig na de inseminatie geweest, ik denk dat je je daar niet druk over hoeft te maken! Succes met de spannende wachtweken!