Hoi meiden, Ik heb twee vraagjes! Zal even in het kort uitleggen wat er gebeurd is bij mij! Ik ben vorige week gecuretteerd nadat ze tot ontdekking kwamen dat ik een MA had! Na de curettage heb ik geen bloed en/of bruinverlies gehad...en volgens de gyn herstelt mijn bm heel goed! Nu had ik een formulier meegekregen waarop stond dat ik pas weer mocht klussen als het bloeden gestopt was. Ik bloedde dus helemaal niet, en na 5 dagen hebben mijn vent en ik het weer gedaan! (niet omdat ik opnieuw zwanger wil worden zo snel overigens...gewoon omdat het lekker is!) Hier komt mijn eerste vraag dus: Waarom had ik vanochtend oppeens bloed aan mijn wc papiertje? Ik verlies nu helderrood bloed, maar ik heb geen krampen! Koorts ook niet...dus ik neem aan geen ontsteking. Voor een menstruatie is het na een curettage toch nog veels te vroeg? Of hebben mijn vriend en ik gewoon té wild geklust ? En vraag twee: Ontzwangeren Ik had van de verpleegkundigen begrepen dat mijn testen na een week lichter zouden zijn, maar helaas: De strepen spatten er nog echt vanaf, zowel op zwtest als ovu testen Hoe lang duurt het voordat mijn testen weer normaal aangeven volgens jullie? Pff van mij mag deze verdrietige tijd nu wel over zijn, maar er lijkt geen einde aan te komen Is er iemand die antwoord weet op mijn vragen? Liefs van een onzekere Eleni XxX
Volgens mij is er maar een antwoord op je vragen meid en dat is: de telefoon pakken en je gyn bellen. Dat je testen nog steeds net zo positief zijn als eerst, kan mijns inziens zeker niet. Zeker niet na een curretage. Heb je ook buikpijn? Ik zou echt morgen even je gyn bellen meid! Succes! Liefs, Josien
Hmm vreemd hoor, van die testen! Ik heb geen buikpijn....! Afgelopen vrijdag ben ik al naar de gyn geweest en zij kon niks vreemds ontdekken! Ik denk ik vraag het hier, mischien dat iemand dit herkent en zelf ook heeft gehad! Maar mischien zit er idd niks anders op dan (opnieuw) te bellen! Ik snap er niks van,ik voel me voor de rest (lichamelijk) kiplekker! Bedankt voor je antwoord Josien! Liefs Eleni
Je kan gewoon nog bloed verliezen, volgens mij. Stoot je baarmoeder gewoon nog af.. Zolang je inderdaad maar geen koorts of buikpijn hebt! En een menstruatie kan nog niet... Ehm... Die testen, tsja.. Dat is wel vreemd, ja. Maar ik weet het ook niet precies. Ik moet het allemaal nog ondergaan...
Drie weken na mijn curretage had ik nog steeds behoorlijke positeve testen. Ik heb kort na mijn curretage niet getest, maar gezien de zwangerschapsmisselijkheid en het overgeven de eerste week had ik waarschijnlijk ook knaltesten gehad . Daling van hcg kan bij sommige dus lang duren. Volgens mij klopt het wat Alina zegt dat je baarmoeder nog slijmvlies afstoot. Tijdens de curretage proberen ze zo min mogelijk weg te halen om de kans op verklevingen te voorkomen. Toch moet al het slijmvlies erweer uit. En mocht je enige twijfel hebben, pijn of koorts krijgen, bellen!
Mijn HCG daalt ook zeer traag, dus die positieve testen kunnen echt wel, ondanks je curettage ( heb ik ook gehad) Ze halen nl niet de hormonen uit je lijf he En dat bloeden is ook normaal dat dat later komt ( had ik ook) Sterkte meid.
Dat is waar......toch fijn om de reacties te zien en dat je (helaas) niet de enige bent die er mee loopt! Bedankt meiden! Liefs Eleni
Bij mij was het precies hetzelfde. Het bloedverlies was gestopt en ineens begon het weer. Mijn gynaecoloog zei dat het normaal was omdat je baarmoeder al het bloed en slijmvlies uitstoot. Hcg hormoon blijft soms lang in je lichaam aanwezig. Ik heb afgelopen weekend getest en de curettage is nu 3 weken geleden. Nog steeds was er een lichte streep te zien op de zwangerschapstest. Wij moesten na de curettage 2 weken wachten voordat we weer geslachtsgemeenschap mochten hebben. Dit ivm met infectie gevaar. Ook mocht ik gedurende 2 weken niet in bad of tampons gebruiken.
Hoi Aylin, bedankt voor je reactie! Ik ben door alle reacties idd veel wijzer geworden nu, en het is niks waar ik me zorgen om moet maken! Gelukkig.... (dus nogmaals bedankt meiden)! Liefs Eleni