Hoi meiden, ik kom er even niet uit, willen jullie even meedenken? 4 juni is met behulp van cytotec tabletjes de miskraam opgewekt. ik heb hierna twee en een halve gevloeid. Daarna niks meer. Anderhalve week geleden raakte ik wat rekbaar slijm kwijt, ik dacht mijn eisprong te hebben. Vanaf afgelopen donderdag heb ik tot nu toe elke dag een heeeeel klein beetje rose/ bruin verlies. Echt minimaal. Ik draag telkens een inlegkruisje omdat ik het in de gaten wil houden. Het is echt een streepje per dag maar nu al wel vanaf donderdag gaande. Ik ben nog niet ongesteld geweest vanaf de miskraam. Wat is er nu gaande? Is dit toch een hele lichte (maar dan wel bizar lichte) vorm van menstrueren of zou ik een innestelingsbloeding kunnen hebben? Ik snap er geen jota meer van!
Het zou helaas allebei kunnen zijn. Misschien toch maar een testje? Er wordt gezegd dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent.... Succes!
ik heb vanaf de miskraam elke week getest om te kijken of de hcg al uit mijn lijf... elke week heb ik nog een knal positieve test in handen gehad. Morgen is weer woensdag testdag, ik ben benieuwd of hij nog zo positief is....
volgens mij kan het niet dat als je nog hcg in je lijf hebt dat je dan zwanger kan worden... ik hoopte het ook, heb op 7 juni een mk gehad, is vanzelf gekomen, heb daarna een week gevloeid... rond dag 18/19 kreeg ik vruchtbaar slijm en dacht ik dus een eisprong te hebben (ook wat buikpijntjes), maar mn testen waren ook nog steeds duidelijk posi... vorige week zondag getest omdat ik dacht dat ik zwanger was, maar de test was nog steeds superlicht (bij zwangerschap had ie duidelijker moeten zijn) en uiteindelijk ook donderdag ongie geworden... ik had in bij miskraam een topic geopend en daar heeft iemand gereageerd die het aan de gyn had gevraagd of het mogelijk is dat als je nog hcg hebt dat je dan opnieuw zwanger raakt. Die gyn had gezegd dat dat niet kan, je kan wel een eisprong hebben/ vurchtbaar slijm, maar die in dan nog niet goed genoeg om zwanger te raken... nou ja een heel verhaal en ik hoop dat ik ongelijk heb en dat je heerlijk zwanger bent... een test zou in ieder geval weer duidelijker moeten worden (dus je test morgen zou dan dikker moeten zijn dan die van vorige week, dan is het van een nieuwe zwangerschap) *duimduimduimduim*
Hey afteranne. Zover ik weet kun je geen eisprong hebben als je meer dan 6 hcg in je bloed hebt.. dat heb ik weer ergens gelezen in het miskraam topic.. Waar ik me eerder zorgen over maak, als ik zo je verhaal lees, is of alles wel schoon is.. heb jij nog een echo gehad om te kijken of alles goed weg is? jij hebt nml 2 weken na mij een mk gehad en ik zit ondertussen al aan mijn 3de cyclus en je zou ongesteld moeten worden ( witte test) tussen de 4 en 8 weken.. en zo te zien zijn die 8 weken om.. misschien zit ik er helemaal naast, als ik je verhaal zo lees.. maar dat is wat ik hier ondertussen allemaal gelezen heb na 2 mk's en gehoord heb van de gyno.. Ik zou dus contact opnemen met je gyno hierover.. Heel veel succes! groetjes Ele