Ik snap het niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonkie, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zoals je kan zien is mijn cyclus altijd onregelmatig, maar wel lang.
    Dit is altijd al geweest, ook voor mijn zwangerschap, maar ik geef ook nog borstvoeding.

Nu is de cyclus de laatste keer "maar" 35 dagen geweest dit is voor mijn doen erg kort, maar kan geen kwaad. Nu ben ik 20 Maart ongesteld geworden. Op 24 Maart stopte ik met bloeden.

Op 31 Maart of 1 April een positieve ovu test gehad. (weet de exacte datum niet meer, test ligt boven)

En nu vandaag 5 April heb ik last van bloedverlies bij het afvegen na het plassen (ik denk echt maar 1/2 drupjes) en net wat rood/bruinig slijm (ook maar een klein beetje)

Mocht ik van de gemiddelde 14 dagen na je ei uitgaan dan zou mijn nod op 14 April zijn.

Ik snap er helemaal niets van? Moet ik ongesteld worden? Kan dat zo kort na je ei? Of is het innestelingsbloeding (waar ik vorige keer geen last van had) maar dat kan eigenlijk ook niet zo snel..

Ben echt even de weg kwijt :(

Wie helpt mij?

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey zou kunnen maar hoeft niet... ik heb ook wel eens bruin en roze bloedverlies gehad maar werd wel ongie.. hopenlijk gauw duidelijkheid

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    @missiej ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar snap niet echt waarom mijn cyclus extreem kort is en of het misschien iets ernstigs kan zijn?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    In de periode dat ik BV gaf (bijna 2 jaar) was mijn cyclus onregelmatig, meestal tegen de 5 weken aan, maar ook uitschieters naar 3 weken of 6 weken. Opeens een korte cyclus tussendoor kan dus zeker wel. Ik weet alleen niet of mijn korte cyclussen met eisprong waren, omdat ik die niet voelde en ook niet testte :(.

Ik heb overigens ook een tijdje gehad (half jaartje) dat ik een beetje tussentijds bloedverlies had rondom de eisprong (en dan ongeveer 2 weken later gewoon ongesteld werd), dus dat zou wellicht ook nog kunnen?

Succes met afwachten. Hoop voor je dat het een vlotte innesteling is ;)!

5. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Innesteling is 5-10 dagen na ei, dus het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest ;)

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bloed was eenmalig. Heb nu last van steken bij mijn schaambot. Soms zo heftig dat ik in elkaar schiet.
    Nog meer dames met ervaring?

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dames, bedankt voor de reactie!

Ik wilde laten weten dat ik hartstikke zwanger ben :)
    Vanmorgen getest, streepje was meteen zichtbaar. (geen ochtendurine)

Helaas begin van de middag een scheutje bloed verloren, (eigenlijk best wel wat) daarom vk gebeld, was toevallig in de praktijk dus mocht meteen langskomen voor een echo en alles ziet er goed uit. :)

Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. De menstruatie van 20 Maart was een heftige innestelingsbloeding en dus geen menstruatie, zoals ik eerst dacht. Dat verklaard ook de paar druppeltjes bloed, waarschijnlijk een vaatje gescheurd na de sex. :)

Ben heel blij :)

Liefs!

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

9. Kensho

Kensho Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een mooie test! ;) En helemaal te gek dat je meteen kon komen voor een echo zeg. :)

10. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina