Onvindbare eierstokken

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lindawen79, Mar 16, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

Apr 9, 2019
    896
    628
    93
    Female
    Dames....ik heb even positieve ervaringen nodig...
    Over 2 dagen staat de punctie gepland voor IVF. Voor mijn zoontje heb ik 3 jaar geleden een Icsi traject doorlopen. Zonder noemenswaardige problemen behalve overstimulatie maar met goede uitkomst. Helaas geen cryo's over. Vandaar een nieuw traject.

Deze keer was het stimuleren al minder voorspoedig en duurde langer. Is ook met andere medicatie nu. Alweer 5x op en neer voor een echo. Mijn linker eierstok bleek regelmatig onvindbaar. Afgelopen maandag niet alleen de linker maar ook de rechter. Arts vroeg een andere arts erbij en met duwen en zoeken wat overigens nogal pijnlijk was toch gelukt. In totaal zo'n 12 follikels, dus dat is prima. Vandaag terug, andere arts. Rechts met veel moeite, links niet te vinden. En zeer pijnlijk..... Ze wilde er niemand bij halen, ze ging zich richten op rechts. Aan de hand van deze wel kunnen meten maar ineens een maar 4 follikels. Zou onzeker zijn of links überhaupt mee kon doen met de punctie. Want als deze zo moeten te vinden zou zijn namen ze geen risico...:(:cry: ik heb nog aangegeven dat ik hoopte dat ze bij de punctie wel nog zouden zoeken .. dat zou wel zo zijn maar ze gaf me weinig kans.

Help....ik zie mijn punctie nogal somber en pijnlijk in. Krijg vooraf wel een diclofenac en iets van pijnstiller via infuus. Gelukkig een andere arts voor de punctie welke erg aardig is. Maar kan wel een goede ervaring gebruiken.

2. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,994
    6,992
    113
    Female
    Mijn rechter eierstok speelde ook altijd verstoppertje, echt iedere follikelmeting weer. Heb totaal 4 puncties gehad, het is altijd goed gegaan en ze hebben alle follikels aan kunnen prikken. Wel met wat duwen ook. Ga je toevallig naar NijGeertgen?

Lindawen79 likes this.
  3. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

Apr 9, 2019
    896
    628
    93
    Female
    Goed om te horen dat het bij jou uiteindelijk wel gelukt is steeds. Yes...NG it is....;)

4. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,994
    6,992
    113
    Female
    Ben wel heel benieuwd naar de artsen in je verhaal. Heb (helaas!) al zoveel ervaring met die kliniek. Durf bijna te gokken wie er zo negatief was en zei dat ze het weinig kans geeft.

5. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

Apr 9, 2019
    896
    628
    93
    Female
    :D je mag me een pb-tje doen?

Palmpje likes this.
  6. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    (sorry topic vervuiling maar las het en zag Palmpje ♥, laatste loodjes lieverd ♥)

Palmpje likes this.
  7. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,994
    6,992
    113
    Female
    Jaa, nog even… ❤️

Share This Page