Sinds drie weken gestopt met de pil. Daarna bijna geen slijmverlies, maar na twee weken een heuse witte slijmprop met bruinverlies ertussen. Vorige week soms last van MS-krampjes. Gisteren bij een wc-bezoek een wel 10 cm lange sliert doorzichtig witverlies en sindsdien nog meer last van MS-krampen en superpijnlijke tepels. Ook vaak misselijk en duizelig. Is dit nu mijn eisprong of mijn innesteling?
Lastig te zeggen; als je al een tijd bent gestopt met anticonceptie zou ik zeggen dat het misschien een innesteling kan zijn. Maar als je nog niet zo lang bent gestopt kan het ook zo zijn dat je lichaam nog een beetje van slag is.. Heb je enig idee hoe je cyclus is?
Oh, ik zie nu je onderschrift; nog maar recent gestopt dus... Het dubbeltje kan beide kanten omvallen, succes!
Heb wat rond gezocht op het internet en als ik de symptomen daar zie, lijkt het dat ik mijn eisprong heb gehad. Gisteren tijdens mijn eisprong niet geklust, maar de dagen voordien wel. Hopelijk was dat voldoende.
Ik had ook vaak pijnlijke tepels tijdens mijn eisprong en misselijkheid ook, dus ik denk dat je, ook gezien je slijm, je ei hebt gehad! hoop dat ie raak geschoten heeft