Misselijk of honger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Adriana1982, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Zwangere meiden, ik heb een vraag aan jullie. Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar wil zaterdag pas testen. De symptomen en een soort van 6de zintuig zeggen mij dat het raak is. Ik heb hele zere tepels, steken in mijn borsten, een soort spierpijn in mijn buik en onderin wat krampjes. Daarnaast ben ik heel misselijk. Gistermorgen zelfs mijn ontbijt eruit gegooid, en dat gebeurd me echt nooit. Maar nu is mijn vraag of jullie misselijkheid ook wel eens te verwarren was met een soort honger gevoel... En als je dan denkt dat je gewoon honger hebt, voel je weer zo'n vlaag misselijkheid opkomen... Hoe was of is dat bij jullie?

    LIEFS
     
  2. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Nou, mijn sensatie was eigenlijk idd zere borsten, ook wat krampjes, en echt super rommelende darmen nadat ik had gegeten. Verder veel minder trek in eten dan normaal en idd vlagen van misselijkheid. Soms idd te verwarren met hongergevoel, maar vlak voordat je daadwerkelijk moet overgeven voel je echt die speekselvloed en weet je zeker dat het misselijkheid is. (sorry voor de uitleg ;))
    Meid, het klinkt hoopvol voor je, hoop dat je een dikke vette positieve test in handen houdt over 48 uur!
     
  3. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Dank je wel.. Ja ik hoop het ook zo! Mijn darmen zijn ook wel heel erg in de weer. Vooral als ik in bed lig of even ontspan. Dan brullen ze gewoon ;)
     
  4. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Klinkt erg hoopvol in mijn ogen, en weet je, ik wist het ook gewoon zeker dat het zo was, terwijl het eignelijk heel onwaarschijnlijk was, dus vertrouw je gevoel maar gewoon...ik vind het echt knap dat je zo geduldig bent, succes zaterdag
     
  5. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Dank je wel.. Hoop dat ik je achterna ga!
    xx
     
  6. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hallo allemaal

    Ik ben er ook eventjes bij .. me (.)(.) zijn best gevoelig en iedergeval veel groter.. ben met vlagen misselijk.. En onwijs moe de hele dag door.. Kom ook heel moeilijk in slaap..
    verderest heb ik onder me ribben kast zeg maar echt een trek gevoel.. en in me onderbuik weet k niet wat er gebeurt maar er gebeurt zeker iets..
    Me darmen maken ook echt overuren geloof ik..
    Me dokter schuift het af op me darmen dat misselijkgevoel en alles..
    Maar k weet wel bijna zeker dat k zwanger ben ik kan nog niets testen volgens deze site kan dat 10 - 7 ..
    Dus ik moet nog maar even zien





    [​IMG]
     
  7. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ja ik heb een beetje hetzelfde.. Spannend he!? Je weet gewoon dat er iets gebeurd, maar wil er niet te zeker van zijn, want dan is de teleurstelling zo groot, maar ik heb zoiets van, het kan toch bijna niet anders?
     
  8. Femmes

    Femmes Actief lid

    19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hi Adriana,

    Wat spannend zeg, en idd knap dat je t zolang volhoudt, ik zat op dag 1 al met een test op de wc ;) Ik had alleen de eerste paar weken hele zere tepels, waren ook heel hard, nu worden ze groter, zijn ze heel zacht en lopen er aders door. Verder ben ik met vlagen een beetje misselijk of draaierig. Ik wordt 's-nachts om 4.00 wakker (iedere nacht) en dan voel ik misselijkheid opkomen. Dan ga ik snel beneden een beetje yoghurt eten en thee drinken, dan zakt het weer...

    suc6 hoor, en ik duim voor je!
     
  9. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ja, maar weet niet voor hoe lang nog ;)
     
  10. mashaa

    mashaa Lid

    4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    ik zie dat je dezelfde cyclus heb als ik, wanneer ga je testen? Ik morgen ben erg benieuwd. Hoop op een positief voor je!
     
  11. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Spannend voor ons allemaal! ;)
     
  12. Adriana1982

    Adriana1982 Actief lid

    25 jun 2007
    488
    0
    0
    Te spannend... Ik ga zaterdag pas testen! Als ik dat vol hou tenminste! Ik duim voor jullie xxx
     
  13. Princess

    Princess Actief lid

    Hier nog ééntje! Ik vind het ook zo spannend.

    Heb ook last van het misselijk/honger gevoel, vooral 's avonds(?).
    Voor de rest heb ik nergens last van. Mijn borsten zijn 't zelfde. Enkel word ik ook rond 4u 's nachts wakker, ik slaap rotslecht.
     
  14. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Het klinkt erg herkenbaar ;) hihi spannend hè...
    Laat je wat weten ! :D

    -x-
     
  15. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    Hey! Misselijk en honger liggen bij mij heel dicht bij elkaar... ik ben verschrikkelijk misselijk (wat resulteert in constant overgeven) maar nadien heb ik ook altijd een bepaald honger gevoel omdat je maag zo leeg is.
    De eerste dagen dat ik misselijk was, kon ik het vrij goed onder controle houden door te zorgen dat mijn maag nooit volledig leeg was. Zodra ik een beetje honger kreeg, ging ik iets eten.
    Dit werkt nu jammer genoeg niet meer :oops:

    Succes en ben heel benieuwd naar positieve testen!
     
  16. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    O wat duurt dat wachten lang.....ik zou volgens mij vandaag of morgen ongesteld kunnen worden maar heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Vind het al spannend het hier op te schrijven, misschien zit ik er wel naast...dat is ook al wel eens gebeurd :oops: . Maar mijn borsten voelen anders dan normaal, voller, en ik ben bij vlagen misselijk. Onrustig slapen doe ik ook, maar dan kan ook de spanning zijn ;) Normaal gesproken heb ik al zeker 2 tot 3 dagen van te voren een klein beetje oud bloedverlies, dat heb ik ook nog niet. Ach, kunnen allemaal net zo goed voortekenen ongesteldheid zijn.....om gek van te worden. Concentreer mijzelf maar op alle leuke dingen die we in de zomer gaan doen, volgende ronde anders met nieuwe kansen! (zei ze dapper ;) ). Ik wil pas woensdag testen, zien of we het zolang uithouden!
    Veel succes jullie allemaal!
    Lieve groet,
    Koosje
     
  17. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook constant een leeg honger gevoel ;)
     
  18. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is vandaag zaterdag! ;)
     
  19. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Ik ben ook benieuwd!Heb je al getest? :D
    Knuffs ikke!
     
  20. tayka

    tayka Lid

    31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    spannend! we wachten in spanning hier af!
     

Deel Deze Pagina