Hallo wil fftjes mijn verhaal kwijt , ik ben 28 augustus ongi geworden tot 2 september alleen ik had toen veel slijmerige afscheiding erbij ,toen werd ik nu vrijdag 2 oktober ongi maar minder als de vorige keer gewoon normaal denk ik tot 6 oktober niet echt stolsels zoals normaal sorry voor de detail haha,en toen niks meer wel erg last van hele erge rugpijn wat laag begon en toen me hele rug was twee weken ervoor erg duizelig alsof ze me op een stoel hadden gezet gedraaid en me dan lieten lopen viel me erg op ,en was met familie aan het eten en werd heel erg misselijk van frikadellen geur moest echt naar de wc tot twee keer toe dat zijn dingen die me echt heel erg zijn opgevallen want Let nergens meer op omdat ik er niet mee bezig wil zijn en teleurstelling tegen wil gaan ..En nu 14 oktober heb ik glazige afscheiding echt enorm rekbaar en superveel wit slijm de dag erna ik snap hier helemaal niks meer van , ook had ik al striemen op me buik en eentje boven me navel maar die is nu groter en wit hij viel echt op in ene keer en pijn en steekjes het is zo raar ik heb alles gedaan wat ik wou nergens rekening mee gehouden ik was zelfs zo teleurgesteld dat ik dacht het hoeft voor mij niet meer en in ene keer is dit allemaal . iemand ervaringen of zou het zo zijn?? Rugpijn is er nog wel erg aanwezig ! En afscheiding zo hier en daar ?? Dankjewel alvast
Hoi Mijn ervaring is dat het glazige rekbare slijm het vruchtbare slijm is. De dag erna het witte slijm betekend dus dat je dan je eisprong zou hebben gehad. De pijn die je voelt kan ovulatiepijn zijn. Heb je toevallig hiervoor de pil geslikt en dat je ook aan het ontpillen bent?
Nee ik heb februarie mijn koperspiraal eruit laten halen en die heeft geen invloed op je cyclus heb die spiraal drie maanden gehad en daarvoor wel altijd de pil geslikt maar ben vanaf dat die spiraal eruit is bezig met kinderen krijgen zegmaar en ja ik heb meestal afscheiding vlak voor mijn menstruatie en voel mijn eisprong maar nu is alles van afscheiding erna en al die rare dingen erbij wat ik in het verhaal had gezet,daarom snap ik het juist niet meer haha
Als 2okt ongi bent geweest dan zal dit waarschijnlijk je ei zijn. Een ongesteldheid is ook nooit hetzelfde hier. De ene keer 4dagen de andere keer 5.
Ik kan toch niet nu al mijn ei hebben als ik net mijn menstruatie heb gehad ? Temjnste als het dat wel was of kan dat wel ?
Als je op 2 oktober je eerste ongesteldheidsdag hebt gehad, kun je nu weer vruchtbare afscheiding hebben jah. Bij mij is het zo dat enkele dagen na de afscheiding die je beschrijft er een eisprong is. Maar zal verschil inzitten bij iedereen. Succes
Ja mijn cyclus is zoiezo altijd 35 dagen eens een uitschieter van 40 dus dacht van huh wel erg snel haha
Waar twijfel jezelf aan? Twijfel je of je zwanger bent? Dan zou ik testen... Je verhaal klinkt idd als een eisprong... Maar als je twijfeld zou ik testen dan ben je ook van die onzekerheid af... Wie weet was het wel een innesteling omdat de bloeding korter was... En ben je nu gewoon zwanger! Succes
Ik weet dat mijn cyclus altijd vrij lang is en twijfel inderdaad of ik zwanger ben of al was heb vaker dat t ineens in me hoofd kwam van je bent het ik zal maar eens testen ,alleen spreek het zelf steeds tegen en en stel het testen uit omdat ik bang voor de teleurstelling ben ,echt respect voor mensen die al heel lang bezig zijn! ..Maar ik denk dat ik gewoon ga afwachten want mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.. dus ga er maar gewoon vanuit dat jullie gelijk hebben en het de eisprong al is en ik meschien een korte cyclus heb nu hihi
Dankjewel hihi moet wel zeggen dat ik echt gek word van jeuk aan mijn borsten en me buik kan dat ook iets met zwangerschap te maken hebben , heb dit nog nooit gehad ?
Ja ik wacht mijn menstruatie af voordat ik ga testen lijkt me beter ,als het me lukt ! Haha is ook spannend allemaal en dan duurd het zo lang , maar gun het iedereen van harte en respect voor mensen die al super lang hebben gewacht of behandelingen nodig hebben gehad !
Als striemen wit zijn zijn het oude striemen. Nieuwe striemen zijn roze of paars. Dus die witte moet er al gezeten hebben, alleen misschien nooit opgevallen? Het soort afscheiding dat jij zegt heb ik altijd ongeveer een week voor mijn eisprong. Het wordt dan daarna steeds "dunner" tot het echt rauw eiwit is op de dag van mijn eisprong.