ik heb wel een aantal keren bruinverlies gehad een paar dagen voor mijn NOD. Maar nooit zwanger geweest. Ik zag wel op je temp kaartje dat je een mooi innestellings dipje hebt. Ik ben erg bvenieuwd of je zwanger bent!
hej senna ik hoop het beste voor je en dat je zwanger bent ik vernam op het het psp forum dat je nog niet had getest maar ben benieuwd wanneer je het wel gaat doen en of het dit keer raak is heb je mooi kerstkadootje ik hoor het van je gr. christiane
Hoi meiden, Ik heb echt al 1,5 week flink last van bruin verlies. En als ik flink zeg, dan bedoel ik flink! Ik dacht ook dat in ongi. ging worden, maar heb net getest en ik ben ZWANGER! Het is raak! Heb een digitale test gebruikt waar zwanger/ of niet zwanger op komt te staan dus het is nu echt duidelijk! Dus hou goede moed! Bruinverlies heeft dus niets te zeggen, jullie maken nog steeds kans! Succes allemaal!
Remy gefeliciteerd meid wat een leuk kerst cadeautje Je berichtje heeft me moed gegeven, maandag tot woensdag verloor ik ook wat bruin het is nu wel gestopt. Senna jij ook veel succes meisje!
Ik had di ook een druppel bruin en gister avond ook 1 druppel bruin verder niks. En hoef pas over een week ongie worden.
Hoi Yach en Christiane! Bedankt voor jullie berichtjes, Zal ook voor jullie duimen. Twas wel moeilijk vandaag zo met de familie om mijn mond te houden .... hihi..... Liefs,
haha jah dat geloof ik ik ben bijna 14 week en moet het me familie nog vertellen vanwege afstand tussen ons in in het nieuwe jaar horen ze het wel maar het is wel moeilijk hoor ff niet de telefoon pakken en bellen maar wil het persoonlijk vertellen