Mag het soms een beetje zeer doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amare, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Sinds december zijn we aan het proberen om zwanger te worden, sinds 5 rondes gebruiken we ook ovulatietesten.
    Inmiddels vindt zich in om onze directe omgeving een heuse babyboom plaats. Ontzettend leuk voor iedereen, al die lieve baby'tjes en bolle buiken, maar is het heel erg als ik soms even moet zuchten en slikken?

En geloof me ik weet dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn en het is ook niet zo dat ik er verdrietig om ben of het andere misgun.
    Maar soms doet het een beetje zeer en hoop ik dat wij er over een poosje ook van mogen genieten.

2. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Hopelijk mag je idd snel van een wondertje genieten! En het is iets wat je zo graag wilt, dan is het niet heel gek dat je maandelijks teleurgesteld bent hoor ;) Houd moed!

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ken dat gevoel zeker na mijn bbz, baal zo van alles nu en iedere keer je.ongesteld word weer die teleurgesteldheid

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik snap je wel maar kop op gemiddeld staat er 1 jaar voor komt vast helemaal goed !! Knuff

5. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik begrijp je helemaal en heb hetzelfde alleen ik was bang dat ik egoïstisch zouw overkomen zo bedoel ik het totaal niet, en ben altijd blij en alles voor anderen ga na babyshowers doopsels verjaardagen van al mijn beste vrienden die nu dus wel allemaal ook een baby hebben , als ik ze zie of vast mag houden gaan de kriebels door mijn buik moet ik zelfs huilen het raakt me echt enorm !. Ben zelfs al eens weggegaan omdat ik het niet droog hield ik was teleurgesteld een beetje .. erg he :$ maar ik gun het iedereen echt van harte en metteen en wat ik hier lees hoe lang het soms kan duren maakt me echt bang of iets anders en hoop ik gewoon dat dit iets mag zijn wat wel mag meezitten en mag baten ,ook voor iedereen trouwens ! :)

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Heel herkenbaar hoor! Het is iets wat je zelf heel graag wilt, en als je dat dan om je heen ziet, dan confronteert dat je met je eigen grote wens die nog niet in vervulling is gegaan. Succes meid! Hopelijk is het jullie binnenkort ook gegund!

Deel Deze Pagina