weeen en voorweeen vanaf 32 week ben op nu

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ancie, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hallo goeie morgen,

ik zit met het volgende:

vanaf 32 week heb ik mijn slijmprop verloren (wat in de tussen tijd wat ik begrepen wel weer aangemaakt zal zijn) ik heb toen een week in het ziekenhuis gelegen met zware rug buik en beenweeen ze hebben mij toen 2 longrijpings spuiten gegeven en adalat (weeenremmers) op een gegeven moment werkte de remmers niet meer en kreeg ik een rondleiding over de couv afdeling die dag zijn ze ook gestopt met remmen en hadden ze alles klaar gezet ze waren er van overtuigd dat de kleine kwam couveuse stond al klaar mn baarmoeder was bezig met ontsluiten zijden ze toen de laatste remmer was uitgewerkt stopte ook ineens mn weeen nog 2 dagen in het zh gelegen en niks meer de kleine besloot nog even te blijven eigenlijk moest ik tot week 37 blijven maar met complete rust en extra controle mocht ik na smeken toch naar huis.
    nu loop ik al 2 week weer gigantische te rommelen heb denk ik voorweeen ofzo ze komen om de 3 min en houden ong 30 a 40 sec aan zo heb ik dat dan uren achterelkaar en zo weer een uur niks heb nu een paar nachten onder de dousche besteeds en ben nu echt op
    volgens mn laatste vk bezoek was de kleine helemaal in gedaalt en lag in de startblokken zij ze maandag heb ik een liggings echo nou vroeg ik mij af is de kans dat ik tot 40 week loop er? want dat houdt ik op deze manier echt niet vol. en hebben jullie nog tips om die voorweeen een beetje gemakkelijker te maken ipv uren douschen
    ik heb ook sinds een week hele rare rugpijn alleen onder mn rechter schouderblad nou is mn urine en bloedonderzoek goed wat kan die rugpijn zijn ?
    ik heb sinds dinsdag bij die voorweeen ook dat het nu naar mn liezen trekt en af en toe steekjes in mn vagina geeft

ik weet dat ik beter mn vk kan bellen hierover maar ben als de doods dat ik weer terug moet naar het zh

alvast bedankt voor jullie antwoord

liefs ancie

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi ancie,

Wat vervelend zeg! Jeetje!
    Eigenlijk moet je inderdaad je verloskundige bellen, het is belangrijk dat je gecontroleerd word en dat als je aan het bevallen bent toch naar het ziekenhuis gaat.... :( Ik kan heel goed begrijpen dat je daar geen zin in hebt maar al het beste voor je kindje toch?
    Steken in je vagina en liezen worden vaak veroorzaakt doordat eht kindje nog dieper probeert in te dalen, of het hoofdje beweegt. Je banden worden dan flink op de proef gesteld.
    Ik hoop dat het voorweeen zijn en dat het snel zal stoppen. meer dan rust nemen en warmte (kruik,bad,douche)kan je helaas niet doen!
    Sterkte meid!

Imke

Deel Deze Pagina