Tweede kindje maar manlief niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mom2be2, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Hoi allemaal...ben lang niet meer op deze pagina geweest. Ben sinds vorige week weer ns hier en daar aan het meelezen. Heb zelf ook n bericht geplaatst ivm dat ik 2 pillen ben vergeten in te nemen... Dus nog fftjes afwachten hoe dat afloopt..en dit is niet expres!! Zou ik nooit doen.

Maar goed ik heb n hele lieve vriend en n zoontje van 8jr. Toen hij 1.5jr oud was wilde we samen nog 1 kindje. Oke spiraaltje eruit...en bleef 16 weken bloed verliezen. Opeens bedacht mn vriend zich en wilde wachten en wist niet of hij toch n tweede wilde..ik intens verdrietig...neem hem dat nu nog kwadelijk.

Zijn dus veel jaren verder en ik vind me nu te oud. Begin er ook niet meer over...maar toch zoals nu twijfel ik. Zou het mss toch zo leuk zijn....voor n tweede. Ons zoontje telt voor 10...haha..is n bewerkelijk kind. Hou heel veel van hem..maar daardoor twijfelde mn vriend.

Nu ben ik mn eerste pil van n nieuwe strip vergeten en 1 pil in de tweede week. Had n bericht gepost bij anticonceptie en kijk constant bij de vage zwangerschapstesten... Het kriebelt...(als het mag...)

2. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ten eerste zit je in het verkeerde onderwerp.

Heb je je man op de hoogte gesteld van de vergeten pil(len) voordat je seks met je man had?

Ik denk dat praten verstandig is: change what you cant accept en accept what you cant change!

3. Veera

Veera Niet meer actief

Aan de hand van je vergeten pillen zou ik me niet druk maken (maar dat doe je denk ik ook juist niet ;)) de kans is erg klein.
    Ik zou je man vertellen dat je nog kriebels hebt en ook dat je de pillen vergeten bent zodat ie weet dat je meer kans op een zwangerschap hebt deze maand dan normaal.

4. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Waar moet ik dan zijn?? Zoals ik al schreef ben ik lang niet op deze pagina geweest..ik wist niet goed waar ik mn verhaal moest plaatsen. En ja hij is op de hoogte..hebben geen geheimen voor elkaar. Accepteren..tja heel makkelijk gezegd!!

5. Veera

Veera Niet meer actief

Het wordt vanzelf naar de goede plek verplaatst :)

6. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Oke Thx...ik wist het echt niet...

7. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Wilde gewoon ns kletsen met mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt..

8. Veera

Veera Niet meer actief

Als je ipv de Lounge een stuk naar beneden scrollt dan komt er een heel deel over Zwanger worden en daarna Zwangerschap, daar kan je je eventuele volgende topics plaatsen.

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Als accepteren niet lukt moet je het dus veranderen. (Praten met je man! Misschien kunnen jullie er samen uitkomen. Dat je elkaars mening kan accepteren en misschien tot elkaar kan komen.

10. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Blijft moeilijk...om over te praten. Ik zal het gewoon moeten accepteren en zo moeten laten. Thx voor de reacties

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo te lezen is je wens groot. Toch praten.

Noem voordelen op. Etc etc geef goed weer hoe groot je wens is. Straks ben je te laat. Hoor oud ben je hen v je nog even de tijd?

12. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Ik ben 34. Zei altijd niet meer na mn 30ste...

Deel Deze Pagina