Hey meiden, Afgelopen 4 december was mn NOD, de dag ervoor begon ik met een beetje bruinverlies, normaal gaat dat dezelfde dag over in rood Nu is het bruine van donderdag t/m zaterdag aan blijven houden.. Gèèn tampons nodig gehad, was in totaal ongeveer 3 inlegkruisjes vol, sorry voor de details Aleen op zaterdag zaten er een paar kleine stolseltjes bij.. Normaal heb ik tussen mn ei en NOD doorbreekt altijd een erg gevoelige buik en baarmoedermond(?) klussen is dan ook altijd erg gevoelig.. Nu is dat nog steeds zo (hele onderbuik blijft gevoelig) en afgelopen zaterdag werd ik op mn werk plots kotsmisselijk, na even buiten te zijn geweest trok dat langzaam weg Wat denken jullie? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Loekie
hoi lookie, ik heb hier geen ervaring mee. maar wat ik hier wel eens lees is dat als je bruinverlies hebt je geen zorgen hoeft te maken. alleen als het bij krampen en roodbloedverlies is met stolsels. maar soms is dat ook nog geen slecht teken. ik hoop dat alles gewoon goed zit daarbinnen gr roy
dank je wel ik heb nog geen test gedaan, was er vanuit gegaan dat de duivels wel door zouden breken.. op deze 3 dagen bruin na dus helemaal niets.. heb wel sinds een dag of 3 erg vermoeide ogen, en de buikpijn trekt door naar de zijkanten (beetje te vergelijken met bandenpijn opzij en dan naar beneden richting liezen) die branderige ogen kan ik me niet herrinneren uit mijn vorige zwangerschappen.. die buikpijn staat me wel vaag iets van bij maar heb geen pijn in mn borsten of zo.. wel heel moe liefs loekie