Hey meiden, Afgelopen 4 december was mn NOD, de dag ervoor begon ik met een beetje bruinverlies, normaal gaat dat dezelfde dag over in rood Nu is het bruine van donderdag t/m zaterdag aan blijven houden.. Gèèn tampons nodig gehad, was in totaal ongeveer 3 inlegkruisjes vol, sorry voor de details Aleen op zaterdag zaten er een paar kleine stolseltjes bij.. Normaal heb ik tussen mn ei en NOD doorbreekt altijd een erg gevoelige buik en baarmoedermond(?) klussen is dan ook altijd erg gevoelig.. Nu is dat nog steeds zo (hele onderbuik blijft gevoelig) en afgelopen zaterdag werd ik op mn werk plots kotsmisselijk, na even buiten te zijn geweest trok dat langzaam weg Wat denken jullie? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Loekie
hoi lookie, ik heb hier geen ervaring mee. maar wat ik hier wel eens lees is dat als je bruinverlies hebt je geen zorgen hoeft te maken. alleen als het bij krampen en roodbloedverlies is met stolsels. maar soms is dat ook nog geen slecht teken. ik hoop dat alles gewoon goed zit daarbinnen gr roy
dank je wel ik heb nog geen test gedaan, was er vanuit gegaan dat de duivels wel door zouden breken.. op deze 3 dagen bruin na dus helemaal niets.. heb wel sinds een dag of 3 erg vermoeide ogen, en de buikpijn trekt door naar de zijkanten (beetje te vergelijken met bandenpijn opzij en dan naar beneden richting liezen) die branderige ogen kan ik me niet herrinneren uit mijn vorige zwangerschappen.. die buikpijn staat me wel vaag iets van bij maar heb geen pijn in mn borsten of zo.. wel heel moe liefs loekie
Hi loekiemonster, Morgen 15/12/09 is mijn nod en vorige week had ik bruinverlies om precies te zijn op 09/12/09 t/m 10/12/09. Daarna is het gestopt. Vandaag heb ik tot nu toe niks. Althans bij het vegen niet. Tijdens douchen een check gedaan en was wat troebelig. Nu net naar het toilet geweest en nog biks. Ben zo gespannen als een veer want mrgn is het zover. Die pijntjes wara je het over heb heb ik nu ook. Buikpijn trekkend naar de zijkant. En een druk in de onderbuik. Is niet het gevoel dat ik heb als ik ongesteld moet worden maar anders. Ben gewoonweg zwaar zenuwachtig op dit moment.
Hier nog zo'n stresskip Ik heb echt een superregelmatige cyclus van 26 dagen en vanaf dag 23 bruinverlies. Nu dus niks en vanochtend op NOD 1 propje (sorry) heel donker, oud bloed verloren, verder niks, terwijl normaal op dag 26 toch het echte werk wel begint. Heb ook allerlei symptomen, maar ja, ik weet op het laatst niet meer of het sympromen zijn of gewoon (wan)hoop! Ik heb ook weleens een aantal dagen alleen bruinverlies rond NOD gehad en helaas was het bij mij niet raak toen, maar sinds ik hier op ZP zit heb ik alles al eens voorbij zien komen, dus je weet het nooit! Ik hoop voor je dat het raak mag zijn, voor jullie allemaal trouwens!
Hey meiden, Hier is het nog hetzelfde Nog steeds erg gevoelige onderbuik, brandende ogen, flauw in mn maag.. Veel slapen en abo op het toilet kwa plassen Heb wel vorige week woensdag avond getest maar die was nega.. Probeer het nog even uit te stellen nog een test te doen.. Alles van vorige week is nog steeds aanwezig.. gevoelige boobs heb ik alleen de week voor mn NOD gehad.. Nu zijn ze wel zachter dan anders dus ik weet het nu ook ff niet meer Liefs loekie
hoi meid, ja ik herken het ook een beetje hoor. had 5 dagen voor NOD ook bruin bloedverlies en het is op de dag van NOD gestopt. je hebt misschien wel te vroeg getest en als ik jouw was zal ik toch maar is gaan testen hoor. Ik heb ook een paar dagen er mee gewacht expres. kon het niet geloven dat het niet doorzetten ( gelukkig) en bij mijn andere zwangerschap ging het anders en had ik wel innestellingsbloed. meid luister naar je gevoel er over en succes met het testen
Oeeeh nou wordt ook ik toch een beetje nerveus... Ik heb nu sinds 2 dagen ook bruinverlies normaal een cyclus van 28/30 dagen nu 25..... dacht dat testen al niet meer nodig was maar alle symptomen blijven.. Vocht uit boobs, gevoelige boobs steken in onderbuik...moe en ook een abo op het toilet qua plassen.... Zal ik het er op wagen en toch testen?
nou hope4something ik zou toch je NOD afwachten en zeker 3 dagen erna en dan pas gaan testen, want het hCG gehalte is nog niet zo hoog in je urine en geeft het dan een negatief uitslag. had ook van die kwalen die jij opnoemd en was toch niet zwanger. ik hoop het voor je dat toch zwanger bent
Thanks Angel19 Ik wacht het nog even af en miss gooi ik er rond het weekend wel even een test tegen aan...
De stress leek hier over...op dag 28 had ik ineens wat (ou) bloedverlies en dat heeft anderhalve dag geduurd en toen was het over. 2 dagen te laat begonnen dus en heel snel voorbij. En nu had ik twee dagen later ineens weer een sliertje bruin bij het afvegen En ik blijf maar zo moe en ruik overal kattenpies en eten gaat ook al niet zo lekker....Maar dat afveeggebeuren vond ik toch wel heel gek hoor! Testen, tja, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling en omdat ik toch anderhalve dag (weliswaar oud) bloedverlies heb gehad, durf ik gewoon niet weer tegen een witte test aan te kijken... Wat denken jullie, zit er toch een klein kansje in dat het wel raak zou zijn??
Dank je voor je reactie! Ik heb de hoop ook, maar ja, ik had wel echt oud bloed in de pot zeg maar (sorry voor de details) en verder tampon gebruikt, maar dat was toch ook niet echt helder...Ik word er zo onzeker van en ben zo bang om te testen! Heb al zoveel witte testen te verwerken gehad, dat ik gewoon bang ben dat al die symptomen wens-symptomen zijn....
Nee, nu niks meer, behalve wat ongikrampen in mijn buik... Misschien inderdaad morgen maar even testje doen, dan heb ik in ieder geval zekerheid....Maar mén wat zou het een mooi kerstkadootje zijn zeg!! Maar ik ga maar uit van wit.... Ben ook al een ouwetje (36) , dus als het weer wit is, moet ik misschien wel even langs de gyn gaan, ook omdat we al even bezig zijn....
Cindy, nog twee dagen tot je NOD lees ik....dat zou wel een heel mooi kerstkadootje voor je zijn! Ik duim voor je meid!
Neej, ik heb kerststress Ik moet mijn huis doen en straks nog werken, dus ik heb mijn Lief gevraagd ze te kopen...wie weet brengt het nog geluk ook! Wel even laten weten hoe het bij jou afloopt he!