jazeker!!! Kijk wel dat hij geen predictor koopt want die zijn vaak vals positief!! Beste is kruidvat 2voor 5 euro en clearblue....
Heej meis, ik kwam even kijken of er nieuws van je was en zie dat je 2 dagen overtijd bent!! Wat spannend! Heb je al getest?? Vast een stomme vraag, want dan had je je banner wel veranderd...
Hier al iemand getest??? Ik zit even met het volgende ik heb dus ook bruinverlies gehad alleen dan op dag 21 van mijn cyclus. Deze is normaal tussen de 28 en de 30 dagen...is dat niet raar??? verder heb ik 4 dagen geleden een test gedaan. deze zag er niet geheel positief maar ook niet geheel negatief uit. Korte uitleg de controle streep staat er natuurlijk wel alleen de streep die zou aangeven dat je zwanger bent had alleen boven een stukje blauw in het midden niets en onder weer een stukje blauw........wat nu???
ik zou gauw naar de winkel racen en een nieuwe test kopen en dan snel testen! grote kans dat het raak is hoor!!!
Jeetje wat spannend ben op van de zenuwen... verder niet echt symptomen niet zoals ik ze eerst had alleen dat ongi gevoel wat maar niet door wil breken.... Helaas ga ik het nu niet meer redden... geen auto of fiets ter beschikking dus zal helaas moeten wachten tot morgen...
hihi morgen meiden...ga toch voor de kruidvat test en de winkels waren als dicht toen mijn vriend weer thuis was met de auto.... Wil nu gewoon zekerheid en dan wordt toch door iedereen die kruidvat testen aangeboden.....ben ontzettend nerveus aangezien ik het mijn vriend nog niet heb verteld....
Zo nou ik ga zo naar heerenveen voor een sollicitatie en scheur daarna door naar de kruidvat....vanavond weten we dus allemaal meer...laat het jullie natuurlijk gelijk weten als ik thuis kom. maar.............heb ooit eens vernomen dat wanneer je test aan het einde van de dag dat de test dan minder is dan wanneer je test in de ochtend.....klopt dat?
Zo testen zijn in huis..... kruidvat had ze niet meer maar de trekpleister had precies dezelfde Zit dik in twijfel of nu en morgen testen of echt wachten tot morgen....
hoi ik ben nieuwsgierig !!!!!! ik zou niet kunnen wachten , ik heb 6 dgn en 5 dgn nod getest en kijk mijn banner en fotoalbum hoop voor jou dat het ook raak is spinnekop
Wauw wat fantastisch!!!! Gefeliciteerd! Hoop het ook zo maar ja dat weet je niet eerder dan wanneer je gaat testen he haha