jammer he meid ik weet wat je voelt!! Ik test ook neg maar wordt ook niet ongi!! Om gek van te worden!!!
Ja ik baal echt als een stekker en helemaal omdat ik het zo graag had gewild......en toch blijf ik er bij dat ik er niks van snap..... Vreemd dat jij nog steeds neg test....miss toch ook je cyclus die alles in de war schopt?? Frustraties lopen op...
pff meid ik weet het ik wil ook graag zwanger zijn maar ja.....de natuur moet zijn werk doen!!! Zouden we het maar zelf kunnen regelen he? Ja ik weet het niet wat bij mij aan de hand is.... Maar wat snap jij niet?
Hai Hai! Beetje je verhaal zitten volgen,...Balen dat je nog steeds negatief test zeg!! Maar het kan nog steeds he,... Je kunt te weinig hormoon aanmaken en toch zwanger zijn.. (is dan nog niet aantoonbaar in een test) maaaaar het kan ook tegenvallen natuurlijk,..dat je cyclus van slag is en dat je alsnog ongestel wordt... Je kunt met je koppie ook je cyclus behoorlijk in de war brengen... Ik was vorige maand 8 dagen over tijd...en bleef negatief testen,...en ineens was het daar...ongesteld! Ik wil je geen valse hoop geven, want het kan nog steeds, maar ga ook van het andere uit... Ik probeer er deze maand een stuk minder mee bezig te zijn anders is de teleurstelling weer zo groot, maar is moeilijk om er niet over na te denken hoor hahaha succes meis! Hoop dat je zwanger bent!! Groetjes
Thanks meis voor de lieve woorden. Begrijp wat je bedoelt.... Is voor me gependeld en daarin wordt gezegd dat ik nu zwanger ben....hoe eng is dat..... Andere cyclus, bloedverlies op 21 dgn en negatoef testen maar toch positief pendelen.... Ik probeer ook mijn gedachten even ergens anders te zetten... Hoop dat ik over een x aantal dagen wat mee weet Thanks meis XxX