heykes ----------- even vraagje sorry klink mss stom heb 2dagen terug bruinverlies beetje gehad sins te morgen aleen helder bloed(alleen bij het plassen) ook heb geen echte pijnen zoams anders alleen zo rechterkant steken en mijn bortsten doen zo pijn ook felle misslijkheid heel de dag zou toch moeten stoppen niet? is dat wel normaal als je de zou hebben is heel anders ook zo een onderbuik en onderug steken net las week voor de nod kan iemand helpen neit dat ik niet wil geloven dat het de zijn maar mijn gevoel is zo anders sorry liefst nathalie liefst
heykes ------------- zou dat lukken ook al heb je wat bloedverlies zal de test dan niet negatief uitslaan ? liefst nathalie
meid, ik heb bij mijn eerste nog 2 maanden normaal (dus best zwaar) gemenstureerd! Probeer dan je verloskundige maar eens wijs te maken dat je niet in Aug maar in Juni moet worden uitgerekend... gewoon omdat je het na die ene keer niet meer gedaan hebt? Pff dat heeft wat tijd gekost. Dus weegschaaltje, dit klinkt niet als je normale menstruatie? Doe dan lekker die test! succes!
Hey dame.. Jah ik kan dr over meepraten.. ik werd gewoon ongesteld.. nadat ik 5 dgn overtijd was.. 30 dgn erna dus weer 2 dgn overtijd.. en ik dacht ben t niet dus doe die test wel ff.. Mooi zwanger dus.. ! Gezonde dochter geworden En nu weer in dezelfde situatie.. wel of niet.. we shall see.. mijn moeder was bij mij ook gewoon nog ongesteld Dus voor de dames die een positieve test willen Never stop Hoping.. ( because theres always hope ) Elke zwangerschap is anders.. Ik had nul symptomen.. behalve dan dat ik overtijd was.. en daarvoor een keer door warmte het heel benauwt kreeg tijdens t uitgaan zo erg dat ik naar huis ging was er net een half uur.. kon de sigaretten rook niet aan ( dat terwijl ik een roker was ) ja ben al 2 jr trouw gestopt.. zoals het hoort en me urine was wat donkerder. en hij vond me borsten ineens groter ? jah dat besefte ik achteraf pas.. nu hoorde ik het weer.. dus we zien t wel.. ben gestopt met borstvoeding bij haar 14e mnd. Dus sja.. hormonen zijn net me lichaam uit.. en nu weer nieuwe ? heb wel t gevoel ik ben het, en ik ben t niet. normaal als ik dacht dat ik zwanger was.. dan was ik het niet.. maar toen ik het dacht ( Zeker wist) zei ik steeds ben t niet.. was t wel.. dus.. who knows.. hoop voor jullie en ja ik doe gelijk weer mee aan moeders voor moeders voor de second time.. .. en als ik het ben .. hou ik het kleintje ofcourse.. al krijg ik dr elf.. sterkte dames.. ! en
Hallo dames, Ik heb zo'n vreemd vermoeden dat ik zwanger ben ondanks mijn ongesteldheid. Ik moest afgelopen vrijdag ongesteld worden en werd het donderdag. Normaal zijn tijdens die peroide al mijn symptomen verdwenen. Nu heb ik nog steeds ontzettende pijn onderin mijn rug. Ook voel ik me super gelukkig ? De eerste 3dagen Vloeide ik als een gek. De 4de dag niets,5de dag een beetje en nu weer niets alleen vanmorgen een beetje bruinachtig slijm wat ik nog nooit heb gehad. Zijn er zwangere die dit ook hebben gehad? Voordat ik weer ga testen.
heykes ja morgen ga ik toch bloed laten trekken bij de dokter want ik blijf gewoonweg de symtomen hebben en men buik wordt dikker hopelijk weet ik snel iets meer van de uitslag al de testen blijven negatief ik heb deze symotmen nu al bijna 1.5 maand misselijk zuur :x gevoelige bortsen ook grote tepels aders op men borsten en grote borsten veel zweet buien soort heetegolf hihi veel slijmverlies urine donker en feller ruiken pijn in de onderbuik en lies steekjes bloedend tandvlees honger maar dan derect het gevoel alsof er baksteen in je maag zit onderbuik ook harder en dikker schaamlippen dikker hoofdpijn rommelinge darmen ook drinken en derect moeten plassen geen sigaretten meer willen (normaal kettingroker) moe en moe en nog is moe maar als ik dan op ben kuizen ale zo alles terug willen veranderen meubels enz moest normaal 11 nov 08 krijgen op 7 nov 08 verloor ik bruin verlies op 09 verloor ik bloed maar dan eigenlijk zonder pijn en aleen bij het afvegen mss eens enkel druppeltjes maar wel wat bij het afvegen was er helder bloed daarna 16 nov 08 stopt het plots en af en toe wat bruin verlies vanaf toen veel witte vloed wetend dat ik normaal 3 dagen heb en ook met pijnene nu totaal niets zo denk dat se dat zijn ben een s benieuwd wat ik te horen krijg bij dokter liefst nathalie