Hallo dames, Wij zijn bezig voor een tweede wondertje...3 dagen na mijn eisprong verloor ik heel klein beetje bloed en nou heb ik elke keer bruinverlies terwijl ik pas over 10 a 12 dagen mijn NOD heb. Normaal heb ik paar dagen van tevoren dat ik bruinverlies krijg,maar dit is wel heel snel...Wat kan dit zijn???
Ik had na mn eisprong ook klein beetje bloedverlies naja klein was het zeker misschien net 1 druppie dat was maandag vrijdag zij de gyn dat ik ieder moment mn ei kon krijge mn ei was 21 mm bij 20 mm voor mij nog weekje wachte om te kijke of ik ongi wordt succes meid
Hmm ik weet het niet of het van de eisprong komt maar ik heb het nog steeds elke keer als ik naar het toilet ga beetje bruinverlies...We zullen zien
ik had 3 dagen na mijn ei sprong een soort van menstruatie.... eerste dag gevloeid en daarna 3 dagen licht rood en bruin slijm verlies...... maar het voelde heel anders en nog steeds ben ik heel erg snel moe, ben zeer gevoelig voor geurtjes die sterk ruiken en ben wat sneller met mijn mening geven dan anders..... vrijdag testen..... ik vindt het maar spannend
hoi Anahera, ow wat spannend)ik heb volgende week mijn NOD maar heb nog steeds bruinverlies dus ik denk niet dat het positief nieuws zal zijn...
Hoi yasgok, ik had vorige week woensdag volgens de gyn ook en eitje van 20mm, denk dat ik donderdag morgen mijn eisprong heb gevoeld. Ik had afgelopen maandag en gisteravond een klein beetje bruinverlies. Je zou bijna denken dat het van innesteling.. Spannend, volgende week donderdag is denk ik mijn nod, ga Cindy als ik niet ongesteld ben geworden testen..
haha Amy82 ) Maar dames ik ben een beetje aan het trillen).Afgelopen maandag had ik een dikke ovulatietest dus die avond op de verjaardag van mijn man geklust namelijk 16 juli.Nou heb ik dus maandag mijn NOD maar ik kon het niet latenom te testen.Test was eerst negatief maar na 2 uurtjes kijken een hele lichte streep mijn mag zag het ook.Wat moet ik hiervan nou denken???Is het een indroogstreep denken jullie
Zou kunnen na 2 uur, is wel ruim na de afleestijd natuurlijk.. En ver voor je nod .maar hoop echt dat je gewoon zwanger bent! Wanneer ga je weet testen?