Bruinverlies sinds eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mrs Hair, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ook ik kom even mijn 'symptomen' checken bij jullie :D

Ik heb mijn eisprong gevoeld op 29 november. Uitgaande van een Luteale Fase van 14 dagen zou mijn NOD dan op 13 december zijn (anders dan in de Banner staat). So far, so good.

Nou heb ik sinds twee dagen na mijn eisprong dagelijks bruinverlies. Hele kleine beetjes, maar wel bij elk toiletbezoek aan het toiletpapiertje.

Dit heb ik nog NOOIT gehad. Niet tijdens gewone cycli, niet tijdens eerdere zwangerschappen?

Wie heeft dit ook ooit gehad? En bleek je toen zwanger, of juist niet?

(Verdere symptomen: Misselijk bij vlaagjes, extreem gevoelige reuk, twee-zes dagen na ei steken onderin. Wat ik NIET heb: gevoelige borsten of tepels. Had ik bij eerdere zwangerschappen juist wel)

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook bruinverlies tijdens mijn eisprong of net daarna, ik bleek zwanger zie mijn banner :)

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dit was het eerste en enige waardoor ik dacht; "ik zal toch niet..."
    Ondanks dat ik nagenoeg 100% zeker wist dat dat niet kon.
    Dus wel! :D
    Ik hoop het zo voor je! Ik zal voor je duimen.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dank jullie! :D

5. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    vandaag de 13e Mrs Hair! ben benieuwd!

6. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    hoii,

ik had zaterdag 10 november een positieve ovulatietest, de nacht van 10/11 november krampen woensdag op donderdag nacht steken en dus daarna een bloeding van 4 dagen. bloeding begon met bruin, wat rode slijm en daarna bruinverlies bij het afvegen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dat mijn eisprong was want ik temp niet.. daarnaast ben ik nog geen ongi geweest en ben ik vanaf die positieve ovulatietest twee weken overtijd..
    heb jij al getest mrsHair?? ik ben erg nieuwsgierig!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    NOD was gisteren. Eergisteren en gisteren getest, beide negatief.

Dus zit nu op ongi te wachten, maar ik heb echt niet het idee dat ie er al aan zit te komen... Snap er niets van. Voel me ook niet zwanger...

8. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gewoon afwachten! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben,
    na maar liefst 5 negatieve testen had ik gisteren een positieve in handen!
    Maar dus al 3 weken over tijd en sinds acht dagen oud bloed verlies... Het kan dus nog!
    succes met wachten!

9. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik lees even mee.. Ik heb 5 dagen bruin slijm verlies gehad en heel veel doorzichtige afscheiding maar sinds gister avond is het gestopt.
    Nu net weer een nega testje..

10. Sakura

Sakura Niet meer actief

Is het bij jou al doorgebroken miss hair? ik had 5 dagen bruin verlies en is nu 2 dagen al gestopt en het is nu dik en wit... Ben benieuwd want dit heb ik nog niet eerder gehad..

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Inmiddels doorgebroken ja, zoals verwacht. Op naar het volgende eisprong! Nu heb ik in ieder geval een duidelijk begin van mijn cyclus, na die mirena was het allemaal wat van slag.

Hoe is het bij jou Sakura?

12. Sakura

Sakura Niet meer actief

Bij mij was het mn ongesteldheid.. Het was weinig en bruin maar hield 5 dagen aan zoals normaal gesproken. Ik zal volgende keer wel mega ongesteld worden ofzo.. ;)

13. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Hoe je lichaam je soms in de maling kan nemen! Ongelofelijk.
    Hoi ik ben Sjim en ik ben nieuw hier, heb even mee zitten lezen!
    Zelf moest ik afgelopen maandag ongesteld worden en dat werd ik ook alleen was bruin en dat bleef het 4 dagen..en vandaag nog een heel klein beetje! Heb wel gehoord dat dat geen echte menstruatie is dus heb alvast wat testen in huis gehaald, maar wacht nog even want heb wel een raar gevoel in m'n buik, dus misschien komt de ongi nog!

Gr. Sjim

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoi Sjim,

Hoe is het nu?

Groetjes,
    Mrs Hair

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Eerste cyclus na mirena zwanger! :D

16. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Hoi mrs hair, beetje late reactie! Maar na die rare ongesteldheid van vorige maand (wat alleen maar uit oud bloed bleek te bestaan, daarna geen normaal bloed gehad) moest ik afgelopen maandag weer ongesteld worden, dat ben ik nog steeds niet. Vandaag een test gedaan maar negatief! Dus mijn lichaam is dit jaar lekker van slag ofzo :)

Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina