Moe, opgeblazen, kan niet poepen, misselijk buikpijn koud nog meer? Ook het idee dat ik al bandenpijn heb! Kan dit? Erg vermoeiend met een kleintje van 8 maanden. Nja gelukkig is manlief om 16:30 dagelijks thuis en duurt het nog anderhalve maand als het goed is..
Herkenbaar... Zo vreselijk moe! Moet mezelf echt naar mijn werk slepen en dan heb ik nog niet over mijn concentratie gesproken.
Gelukkig zit ik nog thuis in de ziektewet hihi. Moet er niet aan denken te moeten werken! Oja ik slaap zo slecht en droom echt raar nu al haha. Ja klopt maar was even vergeten hoe het ookal weer was pff
Dit is mijn eerste, dus ik heb nog geen idee wat mij te wachten staat Maar dat slapen heb ik inderdaad ook! Dat had ik al voordat ik een positieve test in mijn handen had, de raarste dromen en vanaf een uur of half vijf klaar wakker! Vervolgens val ik vlak voordat mijn wekker gaat (7 uur) weer heerlijk in slaap
Welkom bij de club Hier had ik het ook, en nog steeds wel hoor, behalve de buikpijn dan. Ik moet ook regelmatig mijn rust pakken anders kom ik de dag niet door Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier nog een die even door het bomen het bos niet meer ziet. Vanaf 6,5 weken zo ongelooflijk ziek elke dag, heel de dag (niet overgeven gelukkig) maar wel de drang om boven de pot te hangen. Moe ben ik ook verschrikkelijk, maar door de hoofdpijn en misselijkheid kan ik bijna niet slapen.. Maar inderdaad, zwanger <3, dus ik klaag niet
haha klaag klaag..zo herkenbaar allemaal hoort er allemaal bij... bandenpijn had ik met 5 weken heel sterk dus het kan..
Oh wat herkenbaar dit! Ook ik ben vreselijk moe, wordt om 5 uur wakker en ben dan klaarwakker. Ook erge hoofdpijn en 's morgens misselijk (niet overgeven gelukkig). Hartkloppingen heb ik ook, vond t best eng dus had de vk even gebeld maar die zei dat het een kwaaltje kan zijn. Je hart moet namelijk meer bloed pompen. Ik hoop dat dit wat minder wordt allemaal want anders weet ik t niet of ik t met mn werk ga trekken (heb vrij zware baan)...
Goedemorgen, Ik ben vandaag 6 weken zwanger en voel me heel raar. Heb het idee dat ik mezelf niet meer herken. Het ene mometn ben ik heel emo en het andere moment kan ik heel erg uit me slof schieten en boos worden om de kleintste dingen.. komt dit door de hormonen? en het meest erg vind ik de paniekaanvallen.. heb vorige jaar een mk gehad en ben nu wel een beetje bang.. maar die paniekaanvallen komen soms in eens opzetten.. heel raar! Ik wil zo graag alleen maar genieten van me zwangerschap.. maar dat lukt me maar met vlagen.. Verder heb ik niet heel veel last van klachtjes, moe, pijnlijke boobs en af en toe wat kramp in me lies. Hoort dit er allemaal bij of word ik misschien een beetje gek
Ik herken ook wel het een en ander, ben waarschijnlijk rond de 6 weken zwanger zal vandaag horen hoe lang dat precies is. Gelukkig heb ik nog geen last van misselijkheid maar wel af en toe pijn in me buik, verstopping gehad en ben al extreem moe maar merk dat dat nu nog erger is en erg prikkelbaar maar of dat laatste met de zwangerschap heeft te maken weet ik niet... kan ook komen doordat ik gewoon moe ben en veel gedaan heb de afgelopen weken..