Ik ben nu 5 of 6 dagen over tijd. Heb 3 testen gedaan. De eerste 2 waren terwijl ik het eigenlijk ook wel wist veel te vroeg gedaan (zonde van het geld ), maar afgelopen maandag was ik dus 1 dag overtijd en toen was de test ook negatief. Ik heb toen de clearblue gebruikt. Nu las ik dat deze test meer HCG nodig heeft alvorens hij positief test. Is dat zo en werkt dat dus bij elke test anders. Dit komt heel dom over, maar bij de eerste wist ik meteen dat ik zwanger was. Ik voel nu namelijk ook helemaal niets heb vorige week wel van dat ongesteldheidsbuikpijn gehad en heb nu nog steeds meer afscheiding dan normaal. Bij mijn eerste zwangerschap had ik enorme last van mijn borsten. Dit betekent natuurlijk niet dat dat ook zo moet zijn bij een volgende zwangerschap. Stiekem hoop ik erop dat ik zwnager ben, ondanks dat het helemaal niet gepland was. Maar het zou zo welkom zijn. Ik wacht nu maar af, maar dat wachten is echt niet leuk!
Ik heb er helemaal geen verstand van, die testen. Ik zou zeggen, probeer het over een weekje nog eens! Ben benieuwd. Succes.
Wachten is zeker niet leuk, kijk maar naar mijn banner. Ook meerdere negatieve testen, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong precies is geweest, ik hoop iig snel duidelijkheid te hebben maar daar zal ik nog wel even op moeten wachten denk ik.
Wat vervelend voor je! Ik hoop dan ook dat je snel meer duidelijkheid hebt. Ik voel ook nooit wanneer mijn eisprong is, maar meestal ben ik wel regelmatig ongesteld met een cyclus van 30 dagen. Ik duim in ieder geval voor je!
Ik weet hoe het voelt... *zie banner* Ik zit nu op dag 64, heb tot vorige week donderdag Farlutal genomen om menstruatie op te wekken maar zelfs dat lijkt niet te werken... Pfff... Je hCG verdubbelt om de 2 dagen dus je kan gerust nog eens een testje doen... Succes!
hai hai mijn eerste test was ook niet positief maar ik ben inmiddels toch 6 weken zwnager, dus gewoon over een week nog een keer proberen! Succes! Groetjes Laura