Zwangerschapsverschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Judy01, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Een aantal dagen geleden heb ik (dacht ik m'n ei gevoeld. In de dagen ervoor hebben we ook geklust.

Nu heb ik sinds gistreren een beetje een prikkend gevoel op een plek beetje rechts in m'n buik (ter hoogte van mijn navel). Verder gisteren een klein steekje in mijn rechter borst, maar verder zijn deze niet gevoelig. Ik weet niet of borsten altijd gevoelig zijn als je zwanger bent geworden?

Kan dit iets betekenen? Mijn NOD dag is 17 of 19 september denk ik (volgens m'n vorige cyclus de 17e en als ik naar mijn ei kijk de 19e).

Of zit ik mezelf gek te maken.

2. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Ha Judy,

Kijk ook eens in het andere topic over zwangerschapsverschijnselen. Ik heb ook een paar dagen terug mijn ei gevoeld. Eerst zeurderige baarmoeder en stokken, daarna enorme steken links. De hele week doen mijn tepels al zeer en voel ik nu steeds een beetje steekjes. Wie weet....! Bij de vorige keer was ik zwanger met deze verschijnselen. Helaas mk na 10 weken. Dit is puur mijn eigen ervaring hoor. Ik heb ook meer last van menstruatiepijntjes sinds ik met de pil gestopt ben.

Over een weekje kun je testen, ik duim voor je!

3. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Nog een weekje wachten ja, wordt moeilijk denk ik. Bij mijn vorige twee rondes voelde ik helemaal niets en nu voel ik meerdere keren lichte krampjes rechts. Nu let ik er ook echter op.

Spannend.....

4. Linda23

Linda23 Lid

12 sep 2007
    12
    1
    3
    Kan ik zwanger zijn?
    Sinds een paar dagen voel ik me erg misselijk, met vlagen. Ik dacht eerst aan griep, maar dat is het toch niet, want verder heb ik geen griepklachten. Ook ben ik de laatste tijd wel vermoeider dan anders.
    Wel heb ik af en toe last van hoofdpijn. Ook moet ik veel meer plassen dan normaal. Sinds vorige week een zeurende pijn in mijn onderbuik. Gisteren een test gedaan, maar deze was negatief. Zou ik te vroeg getest hebben?
    Ik heb verder geen klachten zoals pijnlijke borsten. Maar ik geloof dat dat niet bij iedereen hoeft te zijn.
    Eigenlijk moest ik gisteren ongesteld worden, maar ik ben het nog steeds niet. Wel een beetje pijn in mijn buik en heeeeel licht bloedverlies.
    Ik ben wel gewoon aan de pil en houd me er altijd netjes aan. Mocht ik zwanger zijn dan kan het zijn dat ik een beetje ongesteld wordt.

Denken jullie dat ik zwanger kan zijn?

Deel Deze Pagina