Ik heb dus ECHT nul geduld. Ik heb deze maand heel hard mijn best gedaan, geen temperaturen meten, niet ermee bezig zijn wanneer ik ongi moet worden en gewoon op de bonnefooi zwanger worden En nu ben ik al een hele dag overtijd vanaf 5 uur vandaag heb ik lichte krampen in mijn buik en afscheiding die ik normaal aan het einde van mijn ongi heb, mijn ongi begint altijd met ENORME buikpijn en helderrood bloedverlies Ik ben vaak misselijk, eet me het ongans en zit verder superlekker in mijn vel. Maar ik kan er gewoon NIET tegen dat ik de hele tijd wel krampjes heb maar niet echt ongi word en ik durf niet te testen maar wel wat opgezocht en zie dat er wel vaker bruine afscheiding is tijdens zwangerschap... Ik wil echt niet ongi worden, en mijn man gaat echt heel hard huilen als ik het wel word, hij wil zo graag een baby! WIE HELPT MIJ VAN MIJN STRESS AF!!! ik weet dat ik een test moet doen maar dat mag pas vrijdag van mezelf als ik dan nog steeds niet ongi geworden ben.... Liefs MyLo
tsja lastig is dat he, maar ik kan je niet echt helpen.. Ik herken die krampen wel, die heb ik altijd voor en tijdens mijn menstruatie... maar die krampen had ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje, zo rond mn nod!!!! En inderdaad je kan wel bruinverlies hebben, maar het kan ook met de menstruatie te maken hebben.. Waarom wacht je morgenvroeg niet af, als je niet ongesteld bent zou ik er gewoon een testje tegen aan gooien, misschien haalt dat je stress wel weg! Ik hoop voor je dat je zwanger bent, kan je helaas niet helpen want het kan nog alle kanten op! succes met het afwachten!
ook ik kan je helaas niet helpen meis, maar ik ga met kiss87 mee..ik zou morgenochtend even afwachten en dan gewoon een test proberen, want dat haalt je meteen van de stress af. misschien is t wel hartstikke positief :d iig heel veel succes!
Ik hoop toch zo dat het positief is! Mijn schoonzusje en zwager weten als enige in onze omgeving, samen met mijn beste vriendin, dat we proberen, en mijn schoonzusje belt de hele tijd om te vragen of ik al ongi ben, en ze woont aan de overkant haha!
Vanochtend inderdaad na een slapeloze nacht stiekem getest, dat was negatief... Dokter maar even gebeld want ik ben nooit overtijd, hond uitgelaten voor ik naar de dokter wilde, kom in huis, ga naar de toilet en ben ongesteld geworden.... Echt balen! ik hou hier helemaal niet van. Mijn man moest erg huilen en ik ook wel maar hij veel erger dat breekt mijn hard hij wil zo graag vader worden! Liefs MyLo
Moeilijk hè, om geduldig te blijven afwachten. Ik denk ook steeds; "Ik moet er niet zoveel aan denken." Maar dat lukt dus niet. Ik heb me wel voorgenomen om gelijk te testen zodra ik twijfels heb. Dat deed ik eerst niet, maar ik kreeg er inderdaad maar de zenuwen van. Het geeft mij rust om gewoon een test te doen. Negatief testen is een teleurstelling, maar ongesteld worden ook. Dan heb ik liever snel een negatieve test, dan na dagen zenuwen en hopen alsnog ongesteld worden.
nou dat is een beetje het punt in Februari ben ik om allergieredenen gestopt mijn man wil graag kinderen maar ik vlieg heen en weer tussen JAAAA en HEEEELP! we hebben ook geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Af en toe ergens een condoom maar dat heeft natuurlijk geen zin als je niet consistent bent haha! maar dit was de eerste echte ronde dat ik zelf de hele ronde heb volgehouden dat ik ook wil... Maar eigenlijk al de... 7e geloof ik... Maar om mijn mans en mijn gemoed gerust te stellen doen we alsof we in Februari begonnen zijn echt, zodat we, als we komende februari nog niet zwanger zijn, naar de dokter zouden kunnen voor onderzoeken..
Die stress is inderdaad wel erg vervelend! ik ken die stress.. pfff en heb zelf ook absoluut geen geduld!
ik herken het, had ik vorige maand. we wilden nog even wachten ivm ontppillen en hadden dus om mn ei heen geklust. werd ik toch niet ongi! ik helemaal in de stress natuurlijk (niet dat we het niet wilden, maar het kon eigenlijk gewoon niet zo zijn). ik heb mezelf toen ook een paar dagen de tijd gegeven omdat mn cyclus natuurlijk ook best eens wat langer kon zijn. ik zou op zondag de test doen en werd zaterdagavond licht ongi wat zondag doorzette. wat heb ik mn lichaam vervloekt zeg, omdat het me in spanning had laten zitten. liefs doris