Pil vergeten - wanneer testen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mamma van Maryam, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Hoi dames,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik slik de anticonceptiepil en ben deze nog nooit vergeten - ik zet er zelfs een wekker voor. Anyway, vrijdag de dertiende deze maand [en ik koester geen bijgeloof, haha] ben ik 'm vergeten te slikken. Pas de volgende dag herinnerde ik het mij en nam 'm alsnog in. Ik heb de pil niet binnen 36 uur geslikt. Na advies hebben mijn man en ik daarna een week geen gemeenschap gehad.

Goed, nu begint maandag mijn stopweek en ben ik nog niet ongesteld geworden. Zou ik in principe nu kunnen testen of kan ik nog beter even kunnen wachten. Ik weet namelijk niet hoe het werkt als je de pil slikt met je NOD e.d.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Liefs.

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

waarom zou je testen? je hoeft maandag pas ongesteld te worden, je hebt geen gemeenschap gehad (voor zover ik kon lezen) dus ik ga er vanuit dat je maandag gewoon ongesteld word is het niet dinsdag :) of begrijp ik je verkeerd? :)

3. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Afgelopen maandag begon mijn stopweek. En we hebben de donderdag gemeenschap gehad. De dag voor ik de pil vergat. Sorry, beetje onduidelijk. :D

4. Alita

Alita Niet meer actief

Je bent m dus in de tweede week vergeten he? Ik denk dat je gewoon ongi gaat worden hoor...of ben je normaal altijd gelijk ongi in de stopweek?

5. silvermist

silvermist Niet meer actief

ah ik snap het ;) het is inderdaad wel raar dat je nog niet ongesteld bent dus nu 2 dagen te laat? ik zou als je eind van de week nog niet ongesteld bent testen, zo weet je in ieder geval hoe of wat voor je weer aan een nieuwe strip begint :)

Deel Deze Pagina