Elke ochtend is weer even spannend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunshine09, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ik ben bijna 8 weken zwanger en als ik na het opstaan naar het toilet ga heb ik af en toe eens bruinige afscheiding met soms een spikkeltje bloed. Soms een paar dagen niet en dan weer wel.

Het is enkel bij het opstaan en de rest van de dag heb ik niet geen bruin meer.

Probeer me hier niet ongerust over te maken maar blijf toch altijd even spannend s ochtends. Heb de vraag ook even gesteld aan de vk van dit forum, maar ik vroeg me af of meer meiden op het forum hier last van hebben.

Is het trouwens ook zo dat als je weer in de buurt komt van de dag dat je ongi had moeten worden hier ook last van kan hebben?

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Zou ik niet weten maar ik heb aan 6 weken ook bruinverlies gehad, 3 dagen.
    Maar dat was de hele dag door.
    Je kon ook duidelijk zien dat het oud was wat ik verloor.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

OP je vraag: nee, rondom de datum waarop je anders weer ongesteld zou zijn geworden, zul je niet meer bloedverlies hebben: je hebt namelijk geen eisprong nu omdat je zwanger bent, dus je baarmoeder maakt zich daar ook niet voor klaar, die is druk met het vruchtje dat er nu inzit...

4. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik had het in het begin ook, bruin 'bloed'verlies. Toen mijn baarmoeder omhoog was gegaan, had ik er geen last meer van.
    Ik had het idee dat het bij mij kwam, doordat er vanbinnen onlasting tegen mijn baarmoedermond aanduwde. Het was vooral wanneer ik voor een 'grote boodschap' naar de WC ging.

Deel Deze Pagina