Beste verloskundige, Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad kindje was 9 wk en 5 dg.Bewoog goed hartje klopte.Alleen nu lopen er 2 lijntjes/vliesjes om het kindje heen.Het lijntje wat van de bips tot het hoofd loopt klopte niet zei de gynecoloog.Het hoorde er niet?Had volgens haar misschien te maken met de nekplooi heeft ze ook al gemeten was ongv.3,5 cm.Maar ze wist het niet zeker wat het was.Als het niet wegging moet ik onderzoeken ondergaan.Weet u misschien wat het kan zijn.Ik heb wat echofoto's op deze site bekeken en ook daar heb ik wat kindjes gezien met 2 lijntjes om zich heen gezien.Ben erg van slag.Heeft u meer info toevallig?Of weet u wat het kan zijn? Met vriendelijke Groet, Sabine
hoi Sabine, ik weet niet wat die lijntjes zijn helaas. Ik snap wel heel goed dat je ongerust bent. Heb je een vervolgafspraak gekregen? Ik zou anders even bellen om meer informatie te krijgen en je vragen te stellen. Want in deze onzekerheid zitten is ook heel vervelend. Las je meer vragen hebt stel ze gerust aan ons, maar ik kan helaas zo niet zeggen wat die lijntjes betekenen, ik weet niet wat ze daarmee bedoelt. Mirjam