Bruinverlies... toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roze Bloem, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Hey Dames

Bij mij zijn de :evil: doorgekomen....
    Op naar de volgende ronde...

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Dag meiden,

Ik heb vanochtend een test gedaan, zie album. Dit was de eerste zwangerschapstest die ik in mijn leven heb gedaan. Omdat ik vanochtend ook bruinverlies heb gehad (heb tampon in, dus niet heel klein veegje) Nu weet ik nog niet goed of ik blij mag zijn. Heb er zelf een onderwerp voor aangemaakt en heb veel positieve reactie maar toch denk ik... Zou het echt zo zijn. Geen idee of je bij een negatieve test helemaal niks ziet ofzo...

Kunnen jullie je mening geven. Foto staat in Album. 3 dagen geleden was mijn NOD en ben in ronde 2. In ronde 1 had ik na 28 dagen bruinverlies, 2 dagen, toen niks meer en na 3 dagen zette het toen door. 28 dagen verder (pas 2e cyclus na pil) was 7 sept. Vanochtend test gedaan. Dan weten jullie de voorgeschiedenis..

Liefs van Inkie

3. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Ik zie denk ik toch een streepje hoor.
    Misschien nog is een andere test doen, van een ander merk, om zeker te zijn?

4. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb even een dringende vraag.

ik gebruik nu de pil(sinds 23-8 dit jaar. daarvoor een mirena spiraal gehad die niet beviel)
    maar nu heb ik een doorbraakbloeding gehad in mijn vruchtbaarstedagen en ook nog wel bijna elke dag onbeschermt sex gehad met mijn vriend (waar ik al 2 kids mee heb) de laatste anderhalve week klungel ik met de pil omdat ik er nog niet echt aan kan wennen dat ik de pil moet slikken, of ik vergeet hem of ik neem het weer veelste laat in.

nu mijn vraag;
    zou ik hierdoor zwanger kunnen raken, want ik gebruik ook sinds kort op advies van de ha sintjanskruid.

ik heb alfgelopenn vrijdag de ha gebeld en moest direct stoppen met de pil en wachten op mijn ongi dag, en als ik die krijg weer starten met de pil (doe ik niet ivm kinderwens)
    en als ik die na een week nog niet heb dan weer contact opnemen met de ha, maar ik ben nog steeds niet ongi en heb af en toe wel lichte krampen, en het lijkt of mijn borsten wel iets gevoeliger zijn.
    wat denken jullie, het wachten maakt mij gek

5. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik had ook altijd paar dagen voor nod bruin verlies en ook toen ik zwanger bleek te zijn. Wel stopte het toen. Denk ook een late innesteling. Het kan dus wel. Kleine meid is nu ruim een jaar!

6. efemke

efemke Nieuw lid

5 feb 2008
    2
    0
    0
    Hier ook altijd bruinverlies voor NOD. Deze cyclus weer last van bruinverlies, wat ongeveer 5 dagen voor NOD begon. Gisteren toch voor de zekerheid een test gedaan (weliswaar 1 dag voor NOD), maar wat blijkt..

Ik ben ZWANGER! :D

Dus ja, bruinverlies kan zeker twee kanten op!

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    efemke dat is inderdaad goed nieuws ik zat me net te bedenken dat over twee dagen mijn bruin weer begint ik weer een ronde verder ben maar nu ik dit lees! ik heb altijd 5 dagen bruinverlies voor mijn ongi gek word ik er elke maand van!

groetjes

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier ook variërend van 2 tot wel 4 dagen voor NOD bruinverlies. Helaas word ik tot nu toe elke keer nog ongesteld als ik bruinverlies heb. :( Ik kan me niet meer herinneren of ik bij onze 1e ook bruinverlies had voor NOD. Ik dacht het niet.

9. efemke

efemke Nieuw lid

5 feb 2008
    2
    0
    0
    Ik duim voor je puck1234!

Deel Deze Pagina