"Bruinverlies"-topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dott, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Dott, 26 jul 2012
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
    Er wordt zoveel naar gevraagd op internet en nog heb ik vragen;)
    Misschien voor alle vragenden, antwoorden van ervaringsdeskundigen hier.

Dit is mijn 4e zwangerschap en de 1e keer dat ik bruinverlies heb.
    Ben nu 6 weken zwanger en verlies een week bruine afscheiding.
    Dan weer wat roder, waardoor ik me kapot schrik.
    Dan weer wat bruiner en minder.
    Ik gebruik maar inlegkruisjes. Hoef geen maandverband dat is teveel van het goede.
    Ik heb dinsdag een inwendige echo gehad en die was goed.
    Voor zover er iets te zien was aan het piepkleine vruchtje.
    Het hartje klopte wel al gelukkig.:)
    Bruine afscheiding werd als onbelangrijk afgedaan.

Ok.
    Maar wat is het?
    Waar komt het vandaan?
    Hoelang duurt het meestal?
    Is het soms toch een voorbode van een miskraam?
    Kun je beter geen sex hebben dan?

Wie kan me een beetje geruststellen?
    Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat het erger is geworden of echt rood....

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    ze zeggen toch vaak dat bruine afscheiding gewoon oud bloed is. Miss. van de innesteling ofzo... t schijnt geen kwaad te kunnen zolang het maar geen helderrood bloed is!

3. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken, maar de innesteling is al een tijdje voorbij. Ik weet het ook niet.;)
    Niemand kan er tot nog toe, echt een zeker antwoord op geven...

4. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb al vanaf waarschijnlijk mijn innesteling bruinverlies. maakte me ook zorgen, nog steeds een beetje, maar mijn gyn zei ook dat dat gewoon voorbij moest gaan...eerste echo was goed, volgende week 2e, hoop dan een hartje te horen!
    heb wel het idee dat het bruinverlies nu minder wordt, lichter in ieder geval.. succes!

5. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok fijn om te horen.
    Een stomme vraag, maar had je het bijv alleen met afvegen of toch wel meer? Ik heb nog steeds een inlegkruisje nodig. En schrik dat het soms best veel is.
    Bedankt alvast.

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey meis

Die onzekerheid is killing. Zeker als ze zeggen dat het niet zo erg is. Na 2 mk wil je dat gewoon niet zien.
    Ik heb elke maand rondom menstr datum bruin verlies en dat hield afgelopen keer ruim een week aan. En steeds zeiden ze het is niet erg. Echo's waren goed, maar je wilt het gewoon niet zien. Ik blijf het wel steeds goed in de gaten houden. Wordt het teveel hang ik aan de telefoon. Bij mij gaat het dus tot op heden goed ondanks het bruinverlies

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    O ja, bij mij is het wel alleen met afvegen. Maar met 7 weken had ik wel inlegkruisjes nodig.

8. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het nog nooit gehad.
    Vandaag weer erger en wat roder.
    Heb zin om in tranen uit te barsten:( en zeg tegen mijn vriend: ik denk dat het niet goed zit. En dat terwijl hier nog drie kinderen rondlopen.
    Daarna toch weer hoop....
    Terwijl dinsdag de echo goed was. Maar ben bang dat het toch niet goed meer zit.....

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Heb in het begin bij de 2e ook bruinverlies gehad. En ondanks dat de gyn vertelde dat het normaal was heb ik ook even ontzettend moeten huilen. Maar, bruin bloed is oud bloed. Je lichaam wil dat kwijt zodat er een schoon plekje voor je beeb is. Met 'nieuw bloed en slijmvlies'. Hoop dat jullie allemaal snel (onbezorgd) kunnen genieten van de prille gelukjes!!

10. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

ik heb ook nog steeds een inlegkruisje nodig. ook gewoon als ik van de fiets stap ofzo, of als ik wat te snel van een stoel op sta of zoiets dergelijks, dan voel ik ook wat 'lopen'.
    het lijkt dan echt een vloedgolf ma als ik dan kijk valt het nog mee....heb het idee dat het nu minder wordt.

11. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft weer wat hoop!
    Bedankt voor jullie openhartigheid!!!

12. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    @ dot ik zit er ook mee soms dagen niks en dan is het er weer zelfs soms rood.. bij mij komt het door men baarmoedermond die gekwetst is en als ik naar de grote wc ga heb ik er het meeste last van.. maar men gyn zei dat het geen kwaad kon omdat het van de baarmoedermond komt. groetjes

13. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik heb er ook last van, bijna elke dag wat. Niet veel dus. Probeer me maar niet druk te maken. Ik moet nog een eerste echo krijgen dus laat de tijd maar heel snel gaan, dan kan ik zien of het ook echt goed gaat met onze beeb!

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    zo zien we in ieder geval dat er meer meiden mee te maken hebben. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan. En Dott als je even lekker wilt huilen gewoon doen! Heb je binnenkort weer een echo?

15. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is in een lichte ongesteldheid overgegaan.
    Ook wat krampen in de verte.
    Ik denk dat het alleen een kwestie van tijd is.
    En niet meer Of het fout gaat maar wanneer....

16. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    wil echt allemaal nog niks zeggen hoor.. paar dagen na men nod had ik ook krampjes en bloedverlies echt rood en paar inlegkruisjes vol zelfs, ik hoop dat het bij jou ook goed uitdraait maar hier was niks mis, ik duim alvast heel erg mee dat het goed mag gaan.

groetjes

17. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je al een echo gehad dan? en denk je dit of heeft een gyn of arts dit gezegd? zal voor je duimen!

18. Dott

Dott Lid

12 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gewoon een voorgevoel in combinatie met alles :(
    Maar ik bel maandag even met de vk.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ach jeetje lieve dott, wat een verdrietig nieuws zeg. Ik blijf stiekem nog even voor je duimen, maar meestal voel je helaas zelf ook wel aan of het wel of niet klopt. Dikke knuffel voor jou

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb bij deze zwangerschap net nadat ik het aan iedereen verteld had (volgens mij een week of 9 a 10) op een keer erg rood bloedverlies gehad. Schrok me helemaal de t*ring... maar ja, mannetje zit er nog steeds.

Maar ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.

Deel Deze Pagina