1,5wk na curretage: is dit mijn menstruatie?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sloppyslayer, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben vandaag psis 9wkn geleden bevallen.
    Helaas was er een stukje placenta achter gebleven en dit hebben ze 26 sept verwijderd.
    Nu had ik vandaag in ene weer helder rood bloed verlies en het was bijna gestopt.

Kan dit mijn menstruatie zijn of moet ik het ziekenhuis bellen?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan toevoegen dat het bloeden na een paar uurtjes al weer gestopt is.......wat kan dat dan zijn?

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Waarom krijg ik nu geen antwoord?

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je hebt geen antwoord gekregen omdat je op je eigen vraag reageert en dan staat er een 1 achter en dan denken wij dat deze beantwoord is.
    Nu kijk ik per toeval terug en zie dat jou vraag niet beantwoord is.

Doordat ze een stukje placenta hebben moeten weghalen heb je opnieuw een wondvlak wat weer moet dicht gaan maar daar heb je nog wel bloedverlies van. De ene dag kan dat minder zijn en dan ineens weer meer, is het hetzelfde als net na de bevalling.
    Hou het wel in de gaten blijft het ruim trek dan aan de bel bij de verloskundige.

Groetjes Ineke

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Beste ineke,

Bedankt voor je reactie.
    Ik denk toch echt dat het mijn menstuatie niet is geweest.
    Ik blijf toch elke dag wat helder rood bloed verliezen.
    Maar klopt het dus dat het toch weer tot 6wkn kan duren voordat dit dan weer stopt?

Ben het eigenlijk wel een beetje zet hoor :) ik vloei nu al bijna 10wkn! Zou wel heel blij zijn als ik daar van af zou mogen zijn hoor ;)

Deel Deze Pagina