Ik ben vandaag psis 9wkn geleden bevallen. Helaas was er een stukje placenta achter gebleven en dit hebben ze 26 sept verwijderd. Nu had ik vandaag in ene weer helder rood bloed verlies en het was bijna gestopt. Kan dit mijn menstruatie zijn of moet ik het ziekenhuis bellen?
Hallo, Je hebt geen antwoord gekregen omdat je op je eigen vraag reageert en dan staat er een 1 achter en dan denken wij dat deze beantwoord is. Nu kijk ik per toeval terug en zie dat jou vraag niet beantwoord is. Doordat ze een stukje placenta hebben moeten weghalen heb je opnieuw een wondvlak wat weer moet dicht gaan maar daar heb je nog wel bloedverlies van. De ene dag kan dat minder zijn en dan ineens weer meer, is het hetzelfde als net na de bevalling. Hou het wel in de gaten blijft het ruim trek dan aan de bel bij de verloskundige. Groetjes Ineke
Beste ineke, Bedankt voor je reactie. Ik denk toch echt dat het mijn menstuatie niet is geweest. Ik blijf toch elke dag wat helder rood bloed verliezen. Maar klopt het dus dat het toch weer tot 6wkn kan duren voordat dit dan weer stopt? Ben het eigenlijk wel een beetje zet hoor ik vloei nu al bijna 10wkn! Zou wel heel blij zijn als ik daar van af zou mogen zijn hoor