Zwanger of toch niet! Spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabenyamin, 3 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Lieve dames!

2 dagen voor mijn menstruatie en O wat een onderbuik kramp die ik heb. mijn borsten ook zo gevoelig net naar het toilet gegaan zag ik opeens een doorzichtige klodder slijm ( sorry voor mijn taal) Veel afscheiding en bij het vegen waterige slijm

Kan ik al testen? Want word gek van mezelf zit uren te googlen hahaha. Is het bij jullie ook zo begonnen ?

2. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Ja hoor 2 dagen voor je menstruatie kan je wel testen. Zal dan wel de predictor early aanraden.
    (en ik heb dat niet gehad, wat jij benoemd)

3. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

ik heb dit ook, maar denk dat ik ongesteld ga worden... zit momenteel ook 2 dagen voor m’n nod.. wat toevallig!

4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Al getest? Dat kan zeker wel 2 dagen voor

5. missmommytobe300

nee, ik test altijd na m’n nod, vaak hoeft dat niet, omdat ik dan toch ongesteld word.

6. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    o wat toevallig zeg! Vreselijk dat wachten hè! Die twee dagen duren ook zo lang pfff.. mijn borsten zijn wel erg gevoelig en verder links onderbuik steken. Hoe is het bij jou?

7. missmommytobe300

Ik vind het wel meevallen dat wachten, ik heb echt pijn in m’n baarmoeder en bloedheet... elke keer denk ik ik ben ongesteld, ga naar het toilet, niks... maar ik ga denk ik op de dag van m’n nod niet testen, ik wacht deze week gewoon af ivm teleurstellingen of niet snelle hcg aanmaak.. zorgt bij mij altijd voor teleurstellingen... borsten zijn opgetist, voel me vermoeid en wil m’n bed niet uit.... laat je weten als je hebt getest? Veel succes ❤️

8. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Ik

Hi Hi! Hoe gaat het met jullie ? Hier de hele dag pijnlijke onderbuik en steken gehad. Nog niet ongesteld geworden wacht tot morgenochtend om te testen

missmommytobe300 vindt dit leuk.
  9. missmommytobe300

Ik ga elke keer naar het toilet, want heb zo’n krampen.. zie wat geel bij het afvegen, twijfel dat het bruin is.. slijmpropjes, ik denk dat ik morgen ongesteld word.

10. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL

En en en! Zo spannend dit zeg.

Update :

hier in de ochtend bruin bloed met slijm bij het vegen. Dacht oké wordt ongesteld ( dit was rond 8 uur) net weer naar het toilet gegaan en heb nu niks meer geen bloed of wat dan ook.. heel gek dit allemaal!

Heb net een test gedaan en die was negatief. Kan zo zijn dat ik straks ongesteld word of morgen geen idee.. spannend

11. missmommytobe300

ik heb ook bij het afvegen bruin.... heeeel licht! Gisteren heel licht positief getest... dus het blijft spannend.. bruin is oud bloed, maar het kan ook doorzetten en verbaast het mij dan ook niet dat ik ongesteld word!

12. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL

Hi Hi!el en en hoe was het loop van de dag?

hier na veeg met roze /bruine bloed geen bloed te bekennen de hele dag zo onzeker word ik hiervan. Weet nou niet of het innestelingsbloed is dat ik zal verrast worden door menstruatie.

test negatief wacht tot morgen maar af ben benieuwd!

missmommytobe300 vindt dit leuk.
  13. missmommytobe300

ik heb gisterenavond rood bloed gehad en zulke krampen vannacht dat ik gewoon niet heb kunnen slapen, pas met paracetamol! En het is ook doorgezet, ben ongesteld! Op naar de volgende ronde!
    Ik hoop dat het bij jou de goede kant op gaat, laat je het weten? Liefs

Deel Deze Pagina