Dames, Ik heb even een vraag voor een vriendin van mij. Zij denkt dat ze mogelijk zwanger kan zijn want ze heeft een aantal kwaaltjes. Zij vroeg zich af of er andere vrouwen zijn die normaal zachte tepels hebben maar in het begin van de zwangerschap continu harde tepels hebben die gevoelig zijn. Ze vraagt zich af of dit een indicatie kan zijn? Herkend iemand dit?
Kwaaltjes zeggen niks ze zal echt een test moeten doen voor zekerheid. Ik ben nu uiets langer als een jaar bezig en alle kwaaltjes die ik al wel niet heb gehad...pffft daar moet je niet te veel aan vast klemmen hoor!
Een test is natuurlijk het bewijs! Maar, ik heb ook nooit last van harde, pijnlijke tepels (ook niet voor/tijdens menstruatie) en nu "opeens" wel. Heb zelf ook al gevraagd of iemand dit herkent. Het hoeft natuurlijk niets te betekenen maar bij mij valt het gewoon op... Ik moet iig nog een tijdje wachten voordat ik een test kan doen. Misschien beeld ik het me wel in, soms ben je er gewoon teveel mee bezig en alle kwaaltjes lijken dan ineens op een zwangerschap!