Bruinverlies vanaf NOD, wie ook en goed zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alf, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Daags voor NOD positief getest!

Op NOD begon bruinverlies, 'S avonds zelfs eventjes wat oud rood.
    Dit bruin houdt nu aan. 'S avonds iets meer, 's morgens minimaal.
    Geen kramp gehad, wel continu drukkend gevoel op bm met af en toe steekjes. Eigenlijk hetzelfde bij mijn vorige zwangerschap die wel heel goed begon.

Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en bleek goed zwanger?

Ik heb tests gedaan en die zijn 3 dagen achter elkaar hetzelfde. Test-streep bijna net zo dik als controle-streep.

Liefs Alf :)

2. Alf

Alf Niet meer actief

Niemand??

3. me83

me83 Niet meer actief

ik verloor zelf wat bruin net voor me nod.. ongeveer voor 2 dagen.. was wel zwanger..

lees dat jij ook zwanger bent,, gefeliciteerd!:D zolang je geen bloedverlies hebt kan het denk ik niet zoveel kwaad.. als je testen posi blijven is het goed.. als je je zorgen maakt kan je even naar de huisarts bellen met je vragen..

succes

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja het is moeilijk te zeggen ik ken iemand die gewoon ongesteld bleef worden iedere maand tot haar bevalling.
    Maar zolang jou testjes donker blijven en je geen overmatig bloedverlies hebt of mega buikpijn zou ik mij ''proberen'' niet druk te maken.
    Ik zelf zou hem ook behoorlijk knijpen hoor bij mijn MK heb ik gewoon mega buikpijn/kramp gekregen daarna flink bloeden en toen verloor ik het vruchtje.
    Zal duimen dat het niets voorsteld en dat je over 9 maanden een prachtig wondertje in je armen mag houden

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb regelmatig wat bruinverlies/bloedverlies gehad in de afgelopen weken. Ik had er alleen geen buikkrampen bij. Soms een beetje maar niet heel heftig. De vk gebeld en die zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Nu heb ik het al een week wat minder, soms nog een vaag streepje. Waarschijnlijk heb ik een goed doorbloede baarmoedermond die ook erg gevoelig is!
    Oja, belangrijkste: Met 8 weken een hele mooie echo gehad!

6. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ja hier ook veel bloedverlies en bruinverlies. Ook wat kleine stolsels gehad tot 6 weken daarna wel goed zwanger zoals je kunt zien.

Deel Deze Pagina