Ik heb het vermoeden dat bij mij de innesteling steeds mislukt of afgebroken wordt. Wat denken jullie als ik het omschrijf? Van de zeven rondes: 1 keer een beetje bruin bloed gehad voor een dag, 6 dagen later flink ongesteld 1 keer echt uren heel erg hevig kramp met misselijkheid, duizelig en niet rechtop kunnen staan op 15 dpo. Daarna heel erg hevig ongesteld. 1 keer dag kramp en steken op 7 dpo, ongesteld op 21 dpo (heel laat voor mij) maar geen positieve test gehad. 2 keer flinke kramp (als een blauwe plek) en steken op 7/8 dpo, maar gewoon ongesteld op 15 dpo (en nu deze ronde waarschijnlijk weer). Toen wij nog niet zwanger probeerden te worden, had ik dit soort rare klachten helemaal niet en ik raak er ook best onzeker van. Misschien dat ik de dokter binnenkort eens bel om te overleggen ook al zijn we nog geen jaar bezig.
Dat lijkt me sterk, aangezien je geen positieve testen hebt gehad en je in de meeste gevallen een innesteling niet voelt. Houd er rekening mee dat het gemiddeld wel een jaar kan duren voor je zwanger bent, die 7 maanden is dan helemaal niet zo gek. Wellicht kun je ovulatietesten gaan gebruiken of temperaturen om te weten te komen wanneer je eisprong is? - ik zie net je tempkaartjes. Temperatuur je al lang?
Over het algemeen voel je een innesteling niet zo hoor! Is het niet je ei-sprong die je voelt? En je kan wat bloedverlies hebben bij de innesteling, maar niet vlug heel heftige krampen en veel bloedverlies...
Mijn eisprongen voel ik ook en ik test en temperatuur dus ik ben er zeker van. Wat kan die kramp dan wel zijn zo steeds een week na eisprong?
Vergeet niet dat als je zwanger probeert te worden je overal op gaat letten, bewust en onbewust. Dus nu valt alles veel meer op dan toen je nog niet aan het proberen was. Natuurlijk mag en kan je je huisarts om advies vragen maar omdat je nu 7 maanden bezig bent en een mooie regelmatige cyclus hebt is de kans heel groot dat je voorlopig nog geen doorverwijzing krijgt voor de gynaecoloog. Ik heb soms dagen na mijn eisprong al menstruatiekrampen. Soms ook na een week. Soms krijg ik het en is het weer een tijdje weg en dan komt het weer. Maar ondertussen 15 lange maanden verder en niet zwanger hoor. Kan door van alles komen. Een innesteling die dan weer fout gaat, ja dat zou kunnen. Maar de kans is groter dat het simpelweg komt omdat je baarmoeder zich klaarmaakt voor een menstruatie. Je weet het gewoon niet, dat is het probleem. We kunnen (gelukkig) niet naar binnen kijken Zonder positieve test kan je niet spreken van een mislukte innesteling.
Hoi Nutella, ik kan je helaas geen antwoord geven of t wel of niet zo is maar ik kan me goed indenken dat je er aan twijfelt! Ik heb zelf rond de innesteling geen pijn of krampen gehad(pas toen in positief teste) alleen wel grieperig geweest en branderig gevoel bij mijn liezen rond de innesteling. Je zegt voordat je begon aan een kindje had je dit niet had, was je toen aan de pil of ook zonder? Als t je onzeker maakt zou ik t zeker voorleggen bij de dokter, denk dat de kans klein is dat t iets zal opleveren maar je kan t altijd proberen. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!!
Ben jij na een jaar naar de gyn doorverwezen? Ik hoop voor je dat het snel mag lukken. Je hebt gelijk natuurlijk over dat je dan overal op let. Als er een bevruchting is, maar de innesteling wil niet lukken, is dat dan ook niet een mislukte innesteling? Je hebt dan natuurlijk nooit een positieve test. Dank je Ik heb twee keer een spiraal gehad. Nadat de eerste eruit ging was ik direct regelmatig en nergens last van. Daarna heb ik weer een spiraal gehad voor anderhalf jaar ongeveer en we zijn daarna begonnen met zwanger worden. Misschien dat het dan niet te vergelijken is. Ik kan zo balen van mezelf. Als we nou eerder waren begonnen... ik was te naief om te denken dat ik direct zwanger zou zijn. 7 maanden valt nog mee in vergelijking tot sommige anderen, maar als je iets graag wilt, duurt alles te lang he..